Gå til innhold

Hva gjør man når man bare er utilstrekkelig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ikke pen både utenpå og inni. Har alltid ønsket mest i verden å være en Disney prinsesse og engel, men er langt i fra. 

Hva skal jeg gjøre? Vil ha konkrete forslag. 

Anonymkode: b481d...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjør det beste ut av det du har å jobbe med. Tenk på antrekk, sminke, oppførsel og endre det du kan gjøre noe med.

Anonymkode: 0e697...9e8

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er ikke pen både utenpå og inni. Har alltid ønsket mest i verden å være en Disney prinsesse og engel, men er langt i fra. 

Tenk mindre prinsesse og mer normalt fin og hyggelig person. Finn deg et forbilde eller to. 

Anonymkode: ba03f...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange som har lyst til å være tynne og pene, men som ikke gjør noen som helst innsats for det. 

Hva gjør du? Trener og spiser du sunt? Følger du noen program? 

Anonymkode: a6664...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hvor mange er Disneyprisesser og engler? Faktisk ingen. Vi er helt normale mennesker de aller fleste av oss, du også. Lær å like deg selv. Google hvordan bygge selvfølelse.

Anonymkode: b5b57...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aksepter deg som du er og overbevis deg selv om at du er bra nok. Ytre kan du sikkert og fikse litt på... som hårklipp..sminke er jeg ikke fan av da ikke alle liker å bruke sminke og man blir jo også fort sett på som ett flax lodd som må skrapes for å se om man er heldig fra mannfolkenes side. Vær deg selv på godt og vondt...at du er stygg inni tror jeg ikke på..da må du være kriminell eller ikke eie empati eller være helt ego i hodet. 

Anonymkode: 2a5a8...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) først optimaliser utseendet (kropp, hår, hud, klær, etc).

2) når dette er gjort skal du drite i utseendet og fokusere på å være en hyggelig person. Dvs finne noe ved samtalepartneren som interesserer deg og engasjerer deg, og snakke om dette. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aksepter deg som du er og overbevis deg selv om at du er bra nok. Ytre kan du sikkert og fikse litt på... som hårklipp..sminke er jeg ikke fan av da ikke alle liker å bruke sminke og man blir jo også fort sett på som ett flax lodd som må skrapes for å se om man er heldig fra mannfolkenes side. Vær deg selv på godt og vondt...at du er stygg inni tror jeg ikke på..da må du være kriminell eller ikke eie empati eller være helt ego i hodet. 

Vel, folk på KG har kalt meg både dum, uten sosiale antenner, dust  slem, lite attraktiv... jeg har blitt mobbet og vært utestengt i barndommen, var aldri bedt opp til å danse på skole ball... ex mannen min ville forandre meg og var flauover å være sammen med meg fordi jeg gjør så mye dumt, sier så mye dumt, jeg var for stygg og tykk...har hørt mange ganger at det er noe galt med meg. 

Det eneste jeg har ønsket er å kunne være attraktiv og ønsket. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner meg igjen. Det er så vanskelig å tenke seg at noen kan bli interessert i meg. Stygg utvendig og innvendig :(

Anonymkode: 81d36...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aksepter deg som du er og overbevis deg selv om at du er bra nok. 

For et tåpelig råd. 

Dersom man er misfornøyd med noe man selv kan gjøre noe med, så må man jobbe for det. 

Er man misfornøyd med å være overvektig så kan man gå ned i vekt. 

Er man misfornøyd med måten man går kledd så kan studere et par moteblogger og kjøpe noen nye klesplagg. 

Etc. etc. 

Anonymkode: a6664...10f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ingenting. Samfunnet vil ha pene folk. De bryr seg ikke om vi tar tauet rundt halsen. 

Anonymkode: de138...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...