AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Er det en ny funksjon? Jeg har sjekket (mange!) annonser på Finn.no. En av de jeg har lest annonsen til sendte meg en melding i dag (på engelsk) og spurte om jeg var interessert i baren. Jeg trodde ikke de kunne se det? Jeg markerte den ikke som favoritt, sendte ikke melding og er heller ikke interessert. Blir litt stressa av dette😄 Var sikkert innom et femtitalls annonser for noen dager siden. Var en «fiks og ferdig»-annonse, tror jeg. Noennsom vet? Anonymkode: 502de...727
Gjest Hottentått Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Nei tror ikke det. Jeg selger mye på finn og har hvertfall ikke noen måte å se hvem som har vært inne og sett 🧐
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Det var det jeg også trodde. Til jeg plutselig fikk denne uventede meldingen fra en selger. TS Anonymkode: 502de...727
Leitz Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Sjekket min annonse nå og klarer ikke se noe sted som jeg kan se hvem som har sett på den. Bare at xx antall har sett, og xx antall har lagt til som favoritt og noen andre tall, men ingen brukerspesifikk info. Dette var ikke fiks ferdig..
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 Ja man kan se hvem som har sett det du legger ut. En hemmelig funksjon. Du må lete litt før du finner den.. Anonymkode: 35d71...1a8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja man kan se hvem som har sett det du legger ut. En hemmelig funksjon. Du må lete litt før du finner den.. Anonymkode: 35d71...1a8 Har du en link til denne «hemmelige» funksjonen? 😏 Anonymkode: 11891...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå