AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Det eneste sønnen liker å leke med er gravmaskin/lastebil/biler/tog, men alt annet er han ikke interessert i. Jeg har prøvd å tegne, pusle, perle, male, lese, bygge, m.m, men enten ødelegger han etter 5 minutter eller så går han etter fem minutter. Bør jeg bare fokusere på det han liker da? Jeg tenkte kanskje jeg skulle ta han med på en landbruksmesse og rally 😄 Anonymkode: cbfbd...15c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Har du prøvd Paw Patrol leker? De er fra tre år og oppover. Veldig populære. Anonymkode: 35a0d...409
Million Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Sønnen din høres helt normal ut for meg Mannen min tok med vår sønn på monstertruck-show da han var liten, og gutten satt som paralysert og fulgte med. Stor stas å få gå rundt blant monstertruckene etter på og ta på dem og sitte på hjulet osv. Sønnen min eeelsket alt med hjul på fra han var ett år bare, og det varte i flere år. Thomas-toget og en kasse full med lekebiler ble mye brukt. Han kunne se på hver eneste lekebil i hele kassen og fastslå bilmerke på dem alle, selv før han kunne snakke rent. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Ting med hjul 😄 Ikke sjans at han sitter i ro og pusler med noe. Anonymkode: a4539...69f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Puslespill lese duplo togbae biler aquaplay Anonymkode: 56495...223 1
Regnbuefisk Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Tja jeg har blitt rimelig god på å tegne "lastebil med gravemaskin på lasteplanet " osv. På den måten kan vi sitte og tegne masse sammen. Les bøker om gråtass eller pelle politibil. Bygg parkeringshus av klosser. Tegn veier og parkeringer med gatekritt. Puslespill med gravemaskin på. Store maskiner kan bakes inn i det meste 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 Klaver, trampoline, bøker (historie, geografi), sjakk, badebasseng og minigolf. Anonymkode: 9d2aa...376
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klaver, trampoline, bøker (historie, geografi), sjakk, badebasseng og minigolf. Anonymkode: 9d2aa...376 Klaver og sjakk? Jaja 😂 Anonymkode: a4539...69f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #9 Skrevet 10. juli 2022 Traktor😅 Alt er traktor Anonymkode: df1cc...3c9
Kaneel Skrevet 10. juli 2022 #10 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det eneste sønnen liker å leke med er gravmaskin/lastebil/biler/tog, men alt annet er han ikke interessert i. Jeg har prøvd å tegne, pusle, perle, male, lese, bygge, m.m, men enten ødelegger han etter 5 minutter eller så går han etter fem minutter. Bør jeg bare fokusere på det han liker da? Jeg tenkte kanskje jeg skulle ta han med på en landbruksmesse og rally 😄 Anonymkode: cbfbd...15c Gratulerer en frisk og normalt barn
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #12 Skrevet 10. juli 2022 59 minutter siden, Million said: Sønnen din høres helt normal ut for meg Mannen min tok med vår sønn på monstertruck-show da han var liten, og gutten satt som paralysert og fulgte med. Stor stas å få gå rundt blant monstertruckene etter på og ta på dem og sitte på hjulet osv. Sønnen min eeelsket alt med hjul på fra han var ett år bare, og det varte i flere år. Thomas-toget og en kasse full med lekebiler ble mye brukt. Han kunne se på hver eneste lekebil i hele kassen og fastslå bilmerke på dem alle, selv før han kunne snakke rent. Dette høres ut som min sønn ja 😄 Hvor var monster truck showet? Anonymkode: cbfbd...15c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #13 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det eneste sønnen liker å leke med er gravmaskin/lastebil/biler/tog, men alt annet er han ikke interessert i. Jeg har prøvd å tegne, pusle, perle, male, lese, bygge, m.m, men enten ødelegger han etter 5 minutter eller så går han etter fem minutter. Bør jeg bare fokusere på det han liker da? Jeg tenkte kanskje jeg skulle ta han med på en landbruksmesse og rally 😄 Anonymkode: cbfbd...15c Vanlig det Min var mest interessert i tog/dinosaurer og duplo/lego. Med sterk preferanse for dinosaurer. Har lekt mye dinosaur og lest mye dinosaur 😅 Anonymkode: d0e3b...6a4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #14 Skrevet 10. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Klaver og sjakk? Jaja 😂 Anonymkode: a4539...69f Han er et eksepsjonelt barn. Anonymkode: 9d2aa...376
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #15 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klaver, trampoline, bøker (historie, geografi), sjakk, badebasseng og minigolf. Anonymkode: 9d2aa...376 😂 Tull. Kan ikke være en normalt barn Anonymkode: ce87c...6ae
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #16 Skrevet 10. juli 2022 53 minutter siden, AnonymBruker said: 😂 Tull. Kan ikke være en normalt barn Anonymkode: ce87c...6ae Nei, han er langt over normal. Han er eksepsjonell, usedvanlig begavet. Forleden dag sa han til meg: "Du mamma? Visste du at solen egentlig ikke står opp og går ned? Det er jorden som roterer, slik at sola skinner på den til ulike tider av døgnet". Dette hadde han lest i en bok om universet. Anonymkode: 9d2aa...376
minister-mio Skrevet 10. juli 2022 #17 Skrevet 10. juli 2022 Biler virker å være nummer en hos de fleste 2-3 åringer. Dukker og dinosaurer kan til nød gå.
Million Skrevet 11. juli 2022 #18 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette høres ut som min sønn ja 😄 Hvor var monster truck showet? Anonymkode: cbfbd...15c Det husker jeg dessverre ikke Har bilder derfra, men man ser ikke hvor det er.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #19 Skrevet 11. juli 2022 Min liker pusle, "leke for seg selv" som har sier, rolle spill, tegne, pærle. Han har nok mye fra søstra. Meeeen fokuser på det han liker ikke vits å lage dårlig stemning med å pushe ha til ting han ikke liker. Men tegn tingene han liker feks. Anonymkode: 7d504...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå