Gå til innhold

Hvor mye betyr utseende for dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en mann som jeg syntes var veldig hyggelig. Men utseendemessig tiltrakk han meg ikke noe nevneverdig. Har jo ikke lyst å være så overflatisk at jeg dropper å treffe han igjen på grunn av det men samtidig betyr jo også utseende en god del. 
Noen som har egne erfaringer på at etterhvert som dere blir kjent så øker også den fysiske tiltrekningen😊
og ja, VET at det høres overflatisk ut men ingen kan vel med hånden på hjertet si at utseende er helt uvesentlig🙄

Anonymkode: 697d1...b3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alltid vært sånn hos meg. Tiltrukket av personlighet først, og så vokser utseendet på meg og han har blitt fysisk tiltrekkende med tida. 

Anonymkode: d1546...853

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Utsende kan komme etter hvert. Jo mindre jeg liker noe, jo styggere blir de. Og det har ingenting med hvordan de ser ut

Anonymkode: 90227...15e

AnonymBruker
Skrevet

Blitt plutselig glad i en jeg ikke syns var så kjekk, så alt kan skje.

Anonymkode: add27...3a6

Skrevet

Han behøver ikke være billedskjønn eller det folk kaller klassisk kjekk. Men det må være NOE der som jeg finner søtt eller fint, attraktivt i mine øyne. Ellers nytter det ikke. Men det hender jo ofte at folk BLIR attraktive av utseende etter hvert som man blir kjent med dem. Veldig ofte øker synspunktet om utseendet deres i takt med at man finner dem mer og mer sjarmerende, sexy eller rett og slett et bra menneske. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det går begge veier her. Drømmemannen min er dritkjekk, aldri sett noe liknende. Men han har også bra personlighet, sett bortifra at han ghosta meg. Ellers har jeg falt for folk etter at jeg har hengt med dem en stund og funnet ut at vi har mye til felles. Liker det best.

Anonymkode: 8eb04...82a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går begge veier her. Drømmemannen min er dritkjekk, aldri sett noe liknende. Men han har også bra personlighet, sett bortifra at han ghosta meg. Ellers har jeg falt for folk etter at jeg har hengt med dem en stund og funnet ut at vi har mye til felles. Liker det best.

Når det er sagt må det være noe jeg finner fysisk tiltrekkende da. Kjenner mange jeg har mye til felles med uten at det tenner meg nevneverdig.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du må treffe han igjen. Han kommer til å bli så mye finere om han er snill og god ❤️ Du må bli kjent med han. Hos meg blir de bare vakrere om de har et vakkert indre :) 

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg tror folk har en tendens til å misforstå om man sier at man synes at utseendet også er litt viktig, og tror da at man går etter kjekkaser.

Slik er det ikke nødvendigvis. Jeg faller for personlighet, men han må ha et eller annet ved utseendet jeg også liker. Liker ofte de som jeg synes ser litt snille og koselige ut. Om de har en bra personlighet så blir de bare enda finere.

Skrevet
AprilRyan skrev (2 minutter siden):

Jeg tror folk har en tendens til å misforstå om man sier at man synes at utseendet også er litt viktig, og tror da at man går etter kjekkaser.

Slik er det ikke nødvendigvis. Jeg faller for personlighet, men han må ha et eller annet ved utseendet jeg også liker. Liker ofte de som jeg synes ser litt snille og koselige ut. Om de har en bra personlighet så blir de bare enda finere.

Samme her.

Jeg faller for personligheten, at han er intelligent og har humor, at vi har mye til felles, men det må være noe med utseendet som jeg liker også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utseende kan definitivt likes bedre etterhvert om alt annet stemmer. Har erfart det flere gonger.

Gi han en sjangs! 

Anonymkode: 0ce1d...75d

Skrevet

Jeg faller for personlighet og glimt i øyet, og har de det, så blir de automatisk den kjekkeste i verden for meg. Iflg venninnene mine har jeg ikke den beste smaken, men da får jeg i det minste de mannfolkene jeg liker for meg selv 🙊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han kan jo umulig ha en bra personlighet hvis han ghosta deg 😆

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt viktig opp til et visst nivå, men totalt uviktig forbi det punktet. For å si det litt flåsete blir jeg ikke sammen med noen jeg ikke anser som en 7/10, men om vedkommende er en 7/10, 8/10, 9/10 eller 10/10 er meg revnende likegyldig.

Anonymkode: 51056...70f

AnonymBruker
Skrevet

Personlighet er viktigst. Utseende må være ok, dvs ikke stygg men helt normal.

Anonymkode: bc475...e69

Skrevet
Løvejenten skrev (13 minutter siden):

Jeg faller for personlighet og glimt i øyet, og har de det, så blir de automatisk den kjekkeste i verden for meg. Iflg venninnene mine har jeg ikke den beste smaken, men da får jeg i det minste de mannfolkene jeg liker for meg selv 🙊

Jeg er ikke på jakt etter noen. Men tenker glimt i øyet, god personlighet. Ja gå gå for det. Glem utseende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det som deg. Giftet meg med han. To barn. Lidenskapen jeg håpet på har aldri kommet. Var ikke genuint tiltrukket av han, og har aldri blitt det. Han er en fantastisk mann på alle vis, men nei... Dette går ikke lenger. 

Anonymkode: 7270f...a20

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig lite egentlig. Har dama et varmt blikk og et fint smil, så er det meste gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva det er til. Om man ønsker å bare bytte på sperm og pussy juice, så teller det sikkert mer.

Men om du har lyst å være sammen med en person resten av livet, så er det bare et spørsmål som gjelder, eller egentlig minst to til tre spørsmål:

1) Er du ved min side om jeg får kreft?

2) Er du ved min side om jeg skulle havnet i en bilulykke eller noe lignende?

3) Hva om jeg skulle slite med impotens når jeg fyller f eks 50 - 55 år, fortsatt ved min side?

Bare noen spørsmål det. Får jeg ikke et klart JA på alle de tre spørsmålene, så driter jeg hardt i hvor fin ei dame er. Det er snakk om å investere årevis av livet sitt i noen (resten av livet), og man ønsker å ikke risikere brudd fordi "følelser blah blah". Folk må lære seg at onde dager teller også med, ikke bare surfe på gode dager. 

Anonymkode: 5be99...71f

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg har utseendet mer eller mindre ingenting å si. 
Personlighet og kjemi derimot må klaffe.

Jeg og han som nå er samboeren min var bare venner i starten, ingen av oss hadde noen tanker om dating eller forhold overhode før det hadde gått en god stund. Jeg finnes ikke pen, samboer har mange fysiske atributter som normalt ansees som pent har jeg skjønt men for meg har han blitt vakker over tid.

Smilerynkene og de grå håra vi har lagd sammen. Ansiktsutrykka jeg kan lese som en åpen bok, måten han beveger seg på og hele pakka.

Smilet hans når jeg vekker han fordi han sovna på sofaen gjør meg rørt til margen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...