AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Har tenkt å finne et smykkeskrin til fjortisdatteren min. Hun har ikke noe skikkelig smykkeskrin enda. Noen som kan foreslå et sted, både nett og fysisk butikk hvor de har godt utvalg? Har også et par sønner som har et par halskjeder hver så forslag til smykkeskrin som er litt maskuline tas i mot med takk. (Den ene skal få bunad så han trenger oppbevaring til tilbehøret til den også. Fullt mulig sønn nr 2 skal ha bunad etterhvert så blir nok like til gutta) Anonymkode: 29ba5...3ae
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Ja! 😃akkurat kjøpt meg flere nye for å få litt orden. Fant flere forskjellige her: www.gavetildeg.no (sjekk blåfargen på det som heter bergamott 💙). Et aldeles nydelig LITE smykkeskrin er dette. Det er så flott at jeg stadig må inn på soverommet mitt og beundre det. Kommer til å kjøpe det i julegave til alle jeg kjenner: https://www.travelstuff.no/products/reisesmykkeskrin-star-dust-legami?gclid=Cj0KCQjw8amWBhCYARIsADqZJoUfd_R9NuU3a8v16E9AK4-IbgyPk3IVzFrWAkWhhcoQM_JH1jpBotkaAsIkEALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 CrazyCatLady2500 skrev (9 timer siden): Ja! 😃akkurat kjøpt meg flere nye for å få litt orden. Fant flere forskjellige her: www.gavetildeg.no (sjekk blåfargen på det som heter bergamott 💙). Et aldeles nydelig LITE smykkeskrin er dette. Det er så flott at jeg stadig må inn på soverommet mitt og beundre det. Kommer til å kjøpe det i julegave til alle jeg kjenner: https://www.travelstuff.no/products/reisesmykkeskrin-star-dust-legami?gclid=Cj0KCQjw8amWBhCYARIsADqZJoUfd_R9NuU3a8v16E9AK4-IbgyPk3IVzFrWAkWhhcoQM_JH1jpBotkaAsIkEALw_wcB Likte veldig godt det som Buksbom Det lille var også veldig fint Anonymkode: 29ba5...3ae
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Likte veldig godt det som Buksbom Det lille var også veldig fint Anonymkode: 29ba5...3ae Ser nå at det er bergflette jeg mente. DEN blåfargen 🤩 De har så mange fine!
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Måtte kjøpe meg ett til jeg også, øremerket armbånd. Har så mange. Gikk for Bergknapp. 😃 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 CrazyCatLady2500 skrev (På 11.7.2022 den 21.59): Måtte kjøpe meg ett til jeg også, øremerket armbånd. Har så mange. Gikk for Bergknapp. 😃 Det er et yndig lite smykkeskrin! Tok det i bruk til halskjeder, ble litt lite for armbånd. Fungerer greit som reisesmykkeskrin, eller hvis du er som meg - som sorterer smykkene over maaaange smykkeskrin 😆
lin Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Jeg har dette fra secrets by B og er veldig fornøyd med det 👍😊 Datteren min har samme i mindre utgave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå