AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Slanker meg, og funnet noe som funker bra for meg 😊 Det er kjøtt, posesaus og noe grønt ved siden av 😂 (spiser andre ting og altså, men går mye i dette) Men tilbehøret ved siden av blir fort det samme…. Jeg klarer dessverre ikke noe annet enn posesaus, går i berne til alt 😛 Hvilken posesaus er best til rødt kjøtt, kylling og fisk? Hvem liker du best (om du på liv og død måtte brukt posesaus 😂) Så til grønnsakene. Her går det bare i brokkkoli. Til alt…. Hvilke grønnsaker passer best til rødt kjøtt, kylling og fisk? Liker det meste, men vet ikke helt hvilke smaker som klaffer sammen Anonymkode: ccce7...486
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Asparges, tomat, hvitløk, sitronsaft og litt olje i ovnen i ca 15 minutter. Tomat og spinatsalat. Tomat, mozarella, rødløk og basilikum. Squash, gulrot, paprika og løk i ildfast form. Ha på olje, krydder og hvitløk. Anonymkode: 11dd1...1de 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Asparges, tomat, hvitløk, sitronsaft og litt olje i ovnen i ca 15 minutter. Tomat og spinatsalat. Tomat, mozarella, rødløk og basilikum. Squash, gulrot, paprika og løk i ildfast form. Ha på olje, krydder og hvitløk. Anonymkode: 11dd1...1de Takk 😄 passer det til alle kjøtt typene?😊 ts Anonymkode: ccce7...486
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Salat passer til alt. Med salat så mener jeg salatblader av det du må like, tomater, agurk osv.Det kan varieres i det uendelige. Anonymkode: 3e224...f0e 2
Rumle Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Nå er jo sommerkålen veldig god, smørdampet er veldig godt 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Nå er jo sommerkålen veldig god, smørdampet er veldig godt Hvordan smørdampet jeg det?😄 Har ikke så mye kjøkken utstyr, men har basic, kjeler, stekepanne osv 😅 ts Anonymkode: ccce7...486 1
Rumle Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan smørdampet jeg det?😄 Har ikke så mye kjøkken utstyr, men har basic, kjeler, stekepanne osv 😅 ts Anonymkode: ccce7...486 Det er veldig enkelt, her er en grei fremgangsmåte; https://www.bama.no/oppskrifter/norsk/smordampet-nykal/
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #9 Skrevet 10. juli 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Det er veldig enkelt, her er en grei fremgangsmåte; https://www.bama.no/oppskrifter/norsk/smordampet-nykal/ Takk! 😄😄 ts Anonymkode: ccce7...486 1
Helene Skrevet 10. juli 2022 #10 Skrevet 10. juli 2022 Lett salat. Sopp. Grønne bønner. Bruk fantasien, eller søk på nett.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #11 Skrevet 10. juli 2022 Salat med dressing av olivenolje og edikk, tomatsalat, bakt løk, bakte rotgrønnsaker, sterkt blomkål, blomkålpuré, stekt mais. Oppskrifter googler du og så smaker du deg fram til hva du liker til hva. Pureer kan brukes i steder for saus. Anonymkode: d6c93...b1c
Magrat Skrevet 10. juli 2022 #12 Skrevet 10. juli 2022 Cherrytomater, agurk, rødløk, feta og spinat😊👍 Ha litt olivenolje, sitron og pepper over og bland godt. Du kan også varme litt gresskarfrø og solsikkefrø i pannen og ha over salaten.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #13 Skrevet 10. juli 2022 Når dere nevner bakte grønnsaker, hva er best å bake de i ovnen? Jeg har en glass form som kan være i ovnen, men det må vell være noe flytende i bunnen av den, slik at ikke grønnsakene brenner seg fast? Eller brenner de seg ikke fast?😳 Sorry for dumme spørsmål 😅 Har ikke helt fått opplæring på kjøkkenet før jeg flyttet for meg selv 😳 ts Anonymkode: ccce7...486
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #14 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når dere nevner bakte grønnsaker, hva er best å bake de i ovnen? Jeg har en glass form som kan være i ovnen, men det må vell være noe flytende i bunnen av den, slik at ikke grønnsakene brenner seg fast? Eller brenner de seg ikke fast?😳 Sorry for dumme spørsmål 😅 Har ikke helt fått opplæring på kjøkkenet før jeg flyttet for meg selv 😳 ts Anonymkode: ccce7...486 Det brenner seg ikke fast i ildfast form. Anonymkode: 11dd1...1de
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #15 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det brenner seg ikke fast i ildfast form. Anonymkode: 11dd1...1de Okei, takk 😄 ts Anonymkode: ccce7...486
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #16 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slanker meg, og funnet noe som funker bra for meg 😊 Det er kjøtt, posesaus og noe grønt ved siden av 😂 (spiser andre ting og altså, men går mye i dette) Men tilbehøret ved siden av blir fort det samme…. Jeg klarer dessverre ikke noe annet enn posesaus, går i berne til alt 😛 Hvilken posesaus er best til rødt kjøtt, kylling og fisk? Hvem liker du best (om du på liv og død måtte brukt posesaus 😂) Så til grønnsakene. Her går det bare i brokkkoli. Til alt…. Hvilke grønnsaker passer best til rødt kjøtt, kylling og fisk? Liker det meste, men vet ikke helt hvilke smaker som klaffer sammen Anonymkode: ccce7...486 Jeg elsker salat av tomat, mozarella og spinat ved siden av grillmat eller annet kjøtt. Bruker det oftere enn ris eller poteter nå. Til fisk bruker jeg masse avokado Anonymkode: 6638e...ace
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #17 Skrevet 10. juli 2022 Stekt spisskål med soyasaus er godt til kjøtt. Ovnsbakt søtpotet og paprika med tzatziki er en annen favoritt. Dunken kjøpe ferdig tzatziki over alt. Anonymkode: e9e0b...e58
Brunhilde Skrevet 10. juli 2022 #18 Skrevet 10. juli 2022 Jeg lager ofte en salat av tomat, avocado, fetaost og oliven. Denne smaker godt ved siden av kjøtt, syns jeg. Du spør om sauser, og det er en del posesauser som er helt ok. Du bruker allerede bernes til kjøtt, Bretagnesaus er godt til kylling og hollandaise er godt til fisk. Du kan også bruke litt kryddersmør som en variasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #19 Skrevet 11. juli 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Slanker meg, og funnet noe som funker bra for meg 😊 Det er kjøtt, posesaus og noe grønt ved siden av 😂 (spiser andre ting og altså, men går mye i dette) Men tilbehøret ved siden av blir fort det samme…. Jeg klarer dessverre ikke noe annet enn posesaus, går i berne til alt 😛 Hvilken posesaus er best til rødt kjøtt, kylling og fisk? Hvem liker du best (om du på liv og død måtte brukt posesaus 😂) Så til grønnsakene. Her går det bare i brokkkoli. Til alt…. Hvilke grønnsaker passer best til rødt kjøtt, kylling og fisk? Liker det meste, men vet ikke helt hvilke smaker som klaffer sammen Anonymkode: ccce7...486 Rødvinssaus - halvparten så mange kalorier som posebearnaise.... sjysaus - enda magrere. Selv 15g smør har såvidt mindre kalorier enn posebearnaise, og en teskje smør med litt grønt og hvitløk er enket og godt til biff. kjappere og bedre enn posesaus :) Anonymkode: c7cc5...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå