Gå til innhold

Jeg blir så besatt når jeg snakker med noen på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller i dating generelt, jeg blir helt besatt. Venter på melding, sjekker hele tiden, prøver å ikke svare seriøst ett sekund etter å ha fått meldingen. 

Nå snakker jeg med en fyr som åpenbart er travel og nyter ferien, og det er såklart fint. Jeg har også ferie, er mye på stranda, henger hjemme eller går tur, men sjekker telefonen hele tiden og venter på melding. Det kan gå et døgn før han svarer, og jeg sjekker Tinder hvert tiende minutt.

Det er så slitsomt! Hvordan være litt mer avslappet til det hele? 

Anonymkode: a9c30...875

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DU må bare stoppe og sjekke.

Han svarer ikke fortere jo mere du åpner mobilen.

Istedent for og sjekke vært tiende minutt, sjekk vær time istedentfor. 

Anonymkode: 96363...943

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Husker ikke helt hva jeg gjorde for å bli avslappet til det hele, men det kom til et punkt der jeg ble drittlei hele datingen for det ender stort sett ikke opp med noe likevel.

Nå er jeg på ferie og orker ikke kaste bort den på å snakke med tindermatcher som det mest sannsynlig ikke blir noe med uansett.

Svarer på meldinger når det passer meg, men orker ikke ha noen lange samtaler gjennom hele dagen. Eller svare de som maser etter svar. Gud så slitsomt!

Anonymkode: ce551...946

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. 
Jeg har bare den ene matchen nå. Slettet de andre da jeg ikke orker å bruke energi på noe jeg ikke tror blir noe av. 

Men han ene her virker interessant. Men jeg liker ikke hvordan jeg blir i prosessen, og det er like før jeg sletter han og Tinder, for å få hodet mitt tilbake og ikke være crazy obsessed.

Han har ikke sendt melding på nesten et døgn nå. Skulle ønske jeg hadde hodet til menn noen ganger. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opprettet tinderprofil i natt, etter litt innabords. Slettet den i dag tidlig 😆 

Jeg orker ikke, rett og slett 😊 

Jeg har akkurat hørt lydboken «hekta på et håp om kjærlighet» og den anbefales virkelig. Trenger ikke være noe nylig «hekt» eller kjærlighetsproblemer. Den var veldig interessant, og jeg forstår bedre personlighetstrekkene mine nå, og hvorfor jeg har vært tilbøyelig for hekt. Den ventingen kan minne litt om det, usikkerhet, for å være godt nok likt osv. Ta en titt på boken hvertfall. Jeg anbefalte den til ei venninne før jeg hørte den selv 😄 Anbefales.

Anonymkode: c841d...06f

AnonymBruker
Skrevet

Er han veldig pen?

Anonymkode: ae94d...559

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er han veldig pen?

Anonymkode: ae94d...559

De fleste vil vel bli kjent med noen de syns er noe pent med så han er sikkert veldig pen i ts sine øyne. Ikke sikkert i dine. 

Anonymkode: a716d...d85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg opprettet tinderprofil i natt, etter litt innabords. Slettet den i dag tidlig 😆 

Jeg orker ikke, rett og slett 😊 

Jeg har akkurat hørt lydboken «hekta på et håp om kjærlighet» og den anbefales virkelig. Trenger ikke være noe nylig «hekt» eller kjærlighetsproblemer. Den var veldig interessant, og jeg forstår bedre personlighetstrekkene mine nå, og hvorfor jeg har vært tilbøyelig for hekt. Den ventingen kan minne litt om det, usikkerhet, for å være godt nok likt osv. Ta en titt på boken hvertfall. Jeg anbefalte den til ei venninne før jeg hørte den selv 😄 Anbefales.

Dette var interessant. Jeg er helt klart tilbøyelig for det. Jeg er nokså normal ellers, men dating gjør meg sprø. 

Jeg har inaktivert Tinder, men har tilgang til matchene (som nå bare er han ene). Dersom han ikke svarer snart sletter jeg han og sletter i samme slengen Tinder. Jeg blir sliten av å være så besatt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette var interessant. Jeg er helt klart tilbøyelig for det. Jeg er nokså normal ellers, men dating gjør meg sprø. 

Jeg har inaktivert Tinder, men har tilgang til matchene (som nå bare er han ene). Dersom han ikke svarer snart sletter jeg han og sletter i samme slengen Tinder. Jeg blir sliten av å være så besatt. 

Man blir totalt utkjørt. Vil bare anbefale deg å slette. Høres ikke bra ut for deg ❤️ 

På slutten av boken ble de ti «antihekters bud» lest opp. Jeg valgte å skrive dem ned. Nr 9 er «forlat det som skader deg». Tenk på deg selv! 

Ha en fortsatt fin sommerferie! 🌸

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man blir totalt utkjørt. Vil bare anbefale deg å slette. Høres ikke bra ut for deg ❤️ 

På slutten av boken ble de ti «antihekters bud» lest opp. Jeg valgte å skrive dem ned. Nr 9 er «forlat det som skader deg». Tenk på deg selv! 

Ha en fortsatt fin sommerferie! 🌸

Takk for tips! Gir det morgendagen, så ryker appen😊

God sommer🌸

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv valium.

Anonymkode: 37d6a...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...