AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Jeg har flere bilder som ligger på Tinder med helfigurbilder og selfie, men synes jeg ser så slank ut på dem, enda jeg vet at jeg er tykkere i virkeligheten. Så meg i speilene på H OG M og der så jeg diger ut. I speilet mitt hjemme ser jeg også slank ut, men er jo ikke det! Flere sier jeg ser så slank ut på bildene men ikke er det i virkeligheten. Hva skal jeg gjøre for å fremstille meg slik jeg egentlig er? Har fått ei venninne til å ta bilder med henne mobil også, men jeg ser like slank ut. Haha, er så lei nå. Vil jo ikke lure noen med bildene mine. Flere som har samme opplevelse? Anonymkode: e1ce0...6bf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Du er vel slank da? Høyde og vekt? Anonymkode: 48f1f...bf4 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så meg i speilene på H OG M og der så jeg diger ut. Nå er det en stund siden jeg har prøvd klær i klesbutikker, men er ikke speilene der sånn at du ser deg selv fra flere vinkler? Jeg tror det kan bidra til at man syns man ser større ut, uten at jeg klarer å sette fingeren på hvordan det skjer. Anonymkode: 40db2...d87
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Alle syns at jeg ser så tynn ut, ja jeg bruker xs i klær og mange syns at jeg begynner å se undervektig ut. Jeg er 8 kg unna å være undervektig i følge bmi. De fleste dager føler jeg meg stor, helt til jeg går med klær str xs. Anonymkode: 459bc...130
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du er vel slank da? Høyde og vekt? Anonymkode: 48f1f...bf4 Nei jeg er 95 kilo og 175 cm høy. Jeg har formene på rett plass og flat mage, men er likevel overvektig og synes ikke det vises på bildene. Vennene mine sier jo at jeg er mye tykkere i virkeligheten enn på bilder og i speilet mitt. Anonymkode: e1ce0...6bf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Noen mobiler har et slags slankefilter, som man kan skru av og på. Noen speil har også slankeeffekt. Min mor har et sånt speil og jeg som allerede er ganske slank føler meg som en alien hver gang jeg kikker meg i det speilet. Anonymkode: 585b7...0b1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 For meg er det omvendt. Tror jeg er stor i virkeligheten, men synes jeg ser ganske så tykk ut i speilet, og sjokkerende stor ut på bilder. Anonymkode: 03406...3a2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen mobiler har et slags slankefilter, som man kan skru av og på. Noen speil har også slankeeffekt. Min mor har et sånt speil og jeg som allerede er ganske slank føler meg som en alien hver gang jeg kikker meg i det speilet. Anonymkode: 585b7...0b1 Hvor slår jeg av det? Har samsung Anonymkode: e1ce0...6bf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #9 Skrevet 10. juli 2022 Jeg føler det motsatt; ser ut som jeg veier 120 kilo på bilder, og selv om jeg ikke akkurat er slank med mine 170cm og 75 kilo så veier jeg jo ikke 120 heller. Men jeg synes jeg ser smellfeit ut Anonymkode: 9127e...a04
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #10 Skrevet 10. juli 2022 En kvinne på nesten 100 kg er jo ikke "slank", selv om du er 175 høy. Hvilken størrelse bruker du når du handler klær da? Og bruker du ettersittende klær? Anonymkode: 06ae0...923 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #11 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler det motsatt; ser ut som jeg veier 120 kilo på bilder, og selv om jeg ikke akkurat er slank med mine 170cm og 75 kilo så veier jeg jo ikke 120 heller. Men jeg synes jeg ser smellfeit ut Anonymkode: 9127e...a04 Så rart at det er så forskjellig. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En kvinne på nesten 100 kg er jo ikke "slank", selv om du er 175 høy. Hvilken størrelse bruker du når du handler klær da? Og bruker du ettersittende klær? Anonymkode: 06ae0...923 Er jo det jeg sier, at jeg er diger, men ser så slank ut på bilder. Jeg bruker 42 som regel. Anonymkode: e1ce0...6bf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #12 Skrevet 10. juli 2022 Motsatt, ser mye feitere og styggere ut på bilder enn i speilet!😭 Anonymkode: 0432d...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #13 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor slår jeg av det? Har samsung Anonymkode: e1ce0...6bf Er det en gammel Samsung? Min søster hadde en mobil med slankeeffekt på frontkameraet men det gikk visst ikke ann å slå av. Så jo helt idiot ut når hun skulle ta gruppeselfie. Jeg kan skru av det filteret på min egen Samsung ganske enkelt mens jeg er inne i kameramodusen. Er bare å Google deg frem. Anonymkode: 585b7...0b1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #14 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så rart at det er så forskjellig. Anonymkode: e1ce0...6bf Ja, veldig rart. Nå har jeg absolutt ikke snille speil heller. Og på bilder er det ofte disse kjipe vinklene som folk tar bilder av meg i. Får helt hetta og tenker at jeg ser jo ikke ut som vekten min. Som du sier selv; du er jevnt fordelt og kan nok fint se slankere ut selv om jeg er 20 kilo lettere. Jeg har veid 50 kilo mer før og har delte magemuskler og får aldri magen flat 😩 Anonymkode: 9127e...a04
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #15 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det en gammel Samsung? Min søster hadde en mobil med slankeeffekt på frontkameraet men det gikk visst ikke ann å slå av. Så jo helt idiot ut når hun skulle ta gruppeselfie. Jeg kan skru av det filteret på min egen Samsung ganske enkelt mens jeg er inne i kameramodusen. Er bare å Google deg frem. Anonymkode: 585b7...0b1 Ja 9 , har ikke dette ser jeg, Og jeg ser også slank ut på mobilen til min kjære og venninnen min også. Jaja, får vel bare legge ut på tinder og møte de i virkeligheten og si i fra at jeg er tjukkere enn på bildene. Vil absolutt ikke lure noen. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, veldig rart. Nå har jeg absolutt ikke snille speil heller. Og på bilder er det ofte disse kjipe vinklene som folk tar bilder av meg i. Får helt hetta og tenker at jeg ser jo ikke ut som vekten min. Som du sier selv; du er jevnt fordelt og kan nok fint se slankere ut selv om jeg er 20 kilo lettere. Jeg har veid 50 kilo mer før og har delte magemuskler og får aldri magen flat 😩 Anonymkode: 9127e...a04 Men vet jo at jeg er tjukkere, sier seg selv når jeg er 2o kilo overvektig. Skjønner at du får hetta, ikke noe morsomt at man ser større ut på bilder enn man er. Skal vi bytte? haha. Anonymkode: e1ce0...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå