AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Har fått utskrevet medisinliste av legen. Har med allergitabletter og ulike typer astmamedisiner. Må jeg ta opp alt i sikkerhetskontrollen? Sjekker de medisinliste? Har at ventoline slår ut som narkotika, stemmer det? Anonymkode: 18a74...c92
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Jeg har hatt med mye medisiner til USA, vært der 5 ganger, aldri blitt stoppet eller vist medisinliste fra lege. Jeg har også medisiner i sprøyteform. Ventoline har jeg alltid med, hatt i årrekke uansett hvor jeg drar, også hatt d uten liste fra legen. Men greit å ha medisiner i boksen/pakken, ikke løst, sånn i tilfelle man blir sjekket ut. Anonymkode: f3da3...a5d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har fått utskrevet medisinliste av legen. Har med allergitabletter og ulike typer astmamedisiner. Må jeg ta opp alt i sikkerhetskontrollen? Sjekker de medisinliste? Har at ventoline slår ut som narkotika, stemmer det? Anonymkode: 18a74...c92 Ventolin slår ikke ut som narkotika. Medisinene du beskriver er helt uproblematiske å ha med. Jeg var reiseleder en gang for folk som både hadde med insulin (i sprøyteform), Ritalin (som kan være et «misbrukspreparat»), samt andre avhengighetsskapende medisiner, ble ikke spurt i det hele tatt hva dette skulle brukes til. Anonymkode: 3aabb...c2a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har fått utskrevet medisinliste av legen. Har med allergitabletter og ulike typer astmamedisiner. Må jeg ta opp alt i sikkerhetskontrollen? Sjekker de medisinliste? Har at ventoline slår ut som narkotika, stemmer det? Anonymkode: 18a74...c92 Snakk med apoteket. De kan dette, og skaffer evt nødvendige papirer. Anonymkode: 4a8e1...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå