AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Etter at jeg begynte å bruke P stav, så har jeg lagt på meg helt sinnsykt. Fra 55 til 80 kg, som er ganske mye for meg på 160 kg. Og veldig mye vann i kroppen. Etter flere år med intens slanking, har jeg ikke klart å gå ned. Gynekolog mente det ikke var et gynekologisk problem og henviste meg til fastlegen. Lege da vekten var vanlig med alderen (30 år) og henviste meg tilbake til gynekolog. Og ernærings fysiolog, da jeg var under langvarig usunt kaloriunderskudd. Erneringsfysiolog mente også det var vanlig med alderen, og fikk ikke noe mer hjelp der enn å ta vitamin tilskudd, og kanskje oppsøke psykolog. Gynekolog satte meg da på minipiller (i tillegg til P staven) og etter det har kiloene rent av. Snakk om å ikke bli hørt av helsevesenet!! Hva er deres erfaringer og hvilken hormon prevensjon gikk dere på? Og er det ikke rart at jeg må ha dobbelt så mye hormon enn andre?? Anonymkode: 77716...e17
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Herregud da hadde jeg dropper hormonprevensjon, det finnes kondomer. Anonymkode: aee32...6b7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Da jeg gikk på cerazette gikk jeg opp nesten 18kg i vann.. Anonymkode: 0ad79...e51
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud da hadde jeg dropper hormonprevensjon, det finnes kondomer. Anonymkode: aee32...6b7 Nå bruker kvinner hormonprevansjon for andre ting en kun sex også da 😅 Jeg har helt intens mensen, som gjør at jeg ville vært sykemeldt fra jobb en uke i mnd. Det går jo ikke 😒 ts Anonymkode: 77716...e17
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da jeg gikk på cerazette gikk jeg opp nesten 18kg i vann.. Anonymkode: 0ad79...e51 Oj! Det er jo helt sykt. Jeg ble også helt vannete i kroppen, måtte bytte hele klesskapet 😳 ts Anonymkode: 77716...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå