AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Noen som vet reglene på dette nå? Må jeg i karantene etter? Er det noe problem å dra til Sverige, være der i noen dager også hjem? Eller vil jeg kanskje ikke slippe inn, eventuelt på vei hjem igjen? Bor i Norge om det var uklart 😂 Har ikke pass heller, men det har jeg fått time til heldigvis Anonymkode: 848df...5a6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Jeg kan ikke svare deg på dette dessverre, men ville bare kommentere at jeg ikke forstår at det skulle være noen forskjell på vaksinerte og uvaksinerte nå? For det første er det jo lenge siden de fleste vaksinerte har fått vaksine, så de regnes vel isåfall som «uvaksinert»? Og for det andre har vi jo sett nå at vaksinen hverken hindrer at man blir syk eller at man smitter andre, så jeg håper virkelig at de reglene og forskjellene på uvaksinert/vaksinert nå er historie. Anonymkode: 7ec7c...c2d 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Ingen restriksjoner, bare å dra ✌️ Anonymkode: adcb8...879
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Jeg svipper ofte innom Sverige med bil (bor ved grensa) og det er ikke noe papir kontroll nå. Så det skal gå helt fint 😊 Anonymkode: 0268f...d5a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Så bra! Tusen takk for svarene dere! 🙂 Anonymkode: 848df...5a6
Topsi Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Noen som vet reglene på dette nå? Må jeg i karantene etter? Er det noe problem å dra til Sverige, være der i noen dager også hjem? Eller vil jeg kanskje ikke slippe inn, eventuelt på vei hjem igjen? Bor i Norge om det var uklart 😂 Har ikke pass heller, men det har jeg fått time til heldigvis Anonymkode: 848df...5a6 Problemet er vel heller om du ikke har leg, hadde ikke turd å reise uten
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 Er i Sverige nå. Ingen restriksjoner og ingen bruk for pass. Bankkort holder i massevis👍🏻 Anonymkode: e6c74...012 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan ikke svare deg på dette dessverre, men ville bare kommentere at jeg ikke forstår at det skulle være noen forskjell på vaksinerte og uvaksinerte nå? For det første er det jo lenge siden de fleste vaksinerte har fått vaksine, så de regnes vel isåfall som «uvaksinert»? Og for det andre har vi jo sett nå at vaksinen hverken hindrer at man blir syk eller at man smitter andre, så jeg håper virkelig at de reglene og forskjellene på uvaksinert/vaksinert nå er historie. Anonymkode: 7ec7c...c2d "noe" forenklet konklusjon dette - ta også med at vaksinen gjør at man blir vesentlig mindre syk enn de uvaksinerte, med de positive følgene det får for helsevesen, fellesskapet - og den enkelte. Håper virkelig at uvaksinerte snart er historie da vi har så entydig faktagrunnlag for å anbefale vaksine(r) Anonymkode: e8897...f81 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Skrevet 11. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: "noe" forenklet konklusjon dette - ta også med at vaksinen gjør at man blir vesentlig mindre syk enn de uvaksinerte, med de positive følgene det får for helsevesen, fellesskapet - og den enkelte. Håper virkelig at uvaksinerte snart er historie da vi har så entydig faktagrunnlag for å anbefale vaksine(r) Anonymkode: e8897...f81 Det er vel helst for de eldre at man blir vesentlig mindre syk av å være vaksinert. Anonymkode: 08fc8...83a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå