AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Hei! Lurte bare på hva det innebærer å søke. Tenkte jeg skulle ringe og høre ila. neste uke, men ville også se om noen der ute har erfaring selv? Hvordan forbereder man seg best? Blir det bakgrunnssjekk? Sjekk av økonomi regner jeg med. Hvordan stiller man godt forberedt? Anonymkode: 5a628...e18
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Vil absolutt ikke anbefale det med mindre du ikke har egne hjemmeboende barn og har lang erfaring med å håndtere vanskeligstilte barn og ungdom. Anonymkode: 604b9...d4f 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 De spør masse spørsmål om forhold, økonomi, barn, hvorfor man ønsker å bli fosterhjem ,så pride kurs om de tenker dere er bra nok Anonymkode: 39355...803 1
Gjest våroghøst Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Lurte bare på hva det innebærer å søke. Tenkte jeg skulle ringe og høre ila. neste uke, men ville også se om noen der ute har erfaring selv? Hvordan forbereder man seg best? Blir det bakgrunnssjekk? Sjekk av økonomi regner jeg med. Hvordan stiller man godt forberedt? Anonymkode: 5a628...e18 Du bør ønske dette selv, innerst inne! Du er automatisk godt forbedt og trygg om du er deg selv og ønsker dette innerst inne. Hilsen fosterbarn som ikke fikk riktig fosterhjem, gjentatte ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå