AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Jeg fikk vite at min bestekamerat, har hatt sex med kona til vår fellesvenn der han også var forlover i bryllupet. Dette skjedde etter at dem ble gift. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: e797b...e36
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Holder kjeft og passer dine egne saker. Anonymkode: bd70c...65d
Deep Impact Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Jeg ville ikke sagt noe og gått videre. Men jeg vet at jeg hadde blitt takknemlig om noen hadde sagt ifra til meg.. Men igjen, du kan få et helvetes drama etterpå, er det noe du vil?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Deep Impact skrev (6 timer siden): Jeg ville ikke sagt noe og gått videre. Men jeg vet at jeg hadde blitt takknemlig om noen hadde sagt ifra til meg.. Men igjen, du kan få et helvetes drama etterpå, er det noe du vil? Absolutt ikke noe jeg vil, men jeg klarer ikke bære på den hemmeligheten. Jeg skulle helst ikke visst det. Anonymkode: e797b...e36
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Forteller til bestekompisen din at du sliter med denne hemmeligheten Anonymkode: b5416...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå