Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ville du gjort hvis du viste det var din siste dag igjen her på jorda??.. du kunne gjøre ALT (penger var ingen hindring...) heheh..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samlet sammen de viktigste personene i livet mitt og tilbrakt dagen med dem (uten å gjøre noe spesielt, bare prate og nyte den siste tiden sammen), og spist mye god mat.

Skrevet

Jeg ville først hatt sex med min godeste venn.

Også ville jeg gått på en hønsefarm og pratet med hønene.

Skrevet

Jeg ville tatt initiativ til å få løst fattigdomsproblematikken i den tredje verden. Jeg hadde nok ikke rukket å få gjort så mye på en dag, men jeg kunne tatt noen telefoner til en del av verdens statsledere og Kofi Annan feks. Så hadde jeg fortalt dem at jeg hadde et viktig oppdrag til dem som de måtte løse, og gitt dem fullmakt til å bruke alle pengene jeg hadde fått til rådighet men ikke ønsket å benytte.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg hadde ringt til jobben og sagt fra at jeg ble hjemme. Ringt venner og kjente og bedt dem komme. Lagd masse mat. Gått en tur med ungene. Vært seint oppe!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ville realisert alle mine seksuelle fantasier og prøvd narkotika.

Skrevet

Vært sammen med mamma, pappa, broren min, typen og mine beste venninner... hadde jeg visst det var min siste dag tror jeg det hadde vært en grusom dag. hadde tatt meg en lang ridetur i skogen, helt alene.. sett på Bodyguard og spist masse god mat med mine nærmeste. Snakket mye med mamma og pappa og lillebror.. og ville sovnet inn i armkroken på min kjære...

uff, blir trist bare av tanken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...