AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Mulig jeg er fryktelig dum nå, men - for 3 måneder siden matchet jeg med en fyr på Tinder. Han sa han var singel, vi ble Facebook venner, jeg har han på Instagram - INGENTING tilsa at han er GIFT men det er han altså. Og sannheten kom frem i dag, da jeg åpent fortalte han om at følelsene mine for han har utviklet seg siden sist vi pratet om det. For ja, for noen uker siden sa han at han er forelsket og glad i meg. Denne personen har altså, skjult sin kone totalt fra alt av sosiale media, vi har de siste månede hengt mye sammen, til tross for at vi bor i forskjellige byer, vi har vært hjemme hos han… Og nå innrømmer han alt. Hans kone er psykisk syk, han løy om å være singel, han jobbet hardt for å ikke ha noen «spor» av sin kone både hjemme og på sosiale medier. Ikke nok med det: Han HAR EI TIL PÅ SIDEN! Han har altså sakt at han er singel og skapt denne fasaden ikke bare mot meg, men mot enda ei! Jeg føler meg naiv, skitten og idiot. Hva gjør jeg nå? Hvordan komme seg over noe sont? Anonymkode: 2cfe0...cf1 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Er mange menn som lyver, inkludert meg. Det er ikke noe nytt, bare å komme seg over det og droppe menn totalt. Anonymkode: 60d3e...947 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 1. bud ved nettdating : Du googler ved hjelp av navn og adresse. På 1881 kan du se om de finnes flere på samme adresse Hvorfor ikke gjøre dette til en rutine? Det sååå mange fake folk på nettet at du MÅ sjekke ut personlia Anonymkode: fd529...e59 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Uff... Jeg forstår fortvilelsen. Dessverre finnes slike folk som denne mannen. Søppel-folk. Det er ikke rart man sliter med å stole på andre mennesker. Anonymkode: 33c45...4c6 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er mange menn som lyver, inkludert meg. Det er ikke noe nytt, bare å komme seg over det og droppe menn totalt. Anonymkode: 60d3e...947 Men, hvorfor? Hvorfor lyve? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. bud ved nettdating : Du googler ved hjelp av navn og adresse. På 1881 kan du se om de finnes flere på samme adresse Hvorfor ikke gjøre dette til en rutine? Det sååå mange fake folk på nettet at du MÅ sjekke ut personlia Anonymkode: fd529...e59 Ja, fra nå av skal jeg begynne med å gjøre det. Trist at man ikke kan stole på folk Anonymkode: 2cfe0...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Har opplevd akkurat det samme, bare at jeg fant det ut litt før deg. Droppet han på dagen uten å si noe til han om deg og slettet han overalt. Sa aldri til han at jeg fant ut av at han er gift. Anonymkode: 6d160...a4b 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men, hvorfor? Hvorfor lyve? Ja, fra nå av skal jeg begynne med å gjøre det. Trist at man ikke kan stole på folk Anonymkode: 2cfe0...cf1 Naivt å tro at du kan stole på alle folk... Anonymkode: d86f6...d6f 1
Sjokoladefruen Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er mange menn som lyver, inkludert meg. Det er ikke noe nytt, bare å komme seg over det og droppe menn totalt. Anonymkode: 60d3e...947 Jøss. Litt av ei holdning! La meg som mann lyv men dropp menn🤔 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #9 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men, hvorfor? Hvorfor lyve? Ja, fra nå av skal jeg begynne med å gjøre det. Trist at man ikke kan stole på folk Anonymkode: 2cfe0...cf1 Jeg har oppdaget litt av hvert etter jeg ble detektiv.😅 Nå er jeg ikke så spesielt aktiv på nettdating lenger. Mye pga de beste er opptatt. og det å treffe folk live er bedre Anonymkode: fd529...e59 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #10 Skrevet 10. juli 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: 1. bud ved nettdating : Du googler ved hjelp av navn og adresse. På 1881 kan du se om de finnes flere på samme adresse Hvorfor ikke gjøre dette til en rutine? Det sååå mange fake folk på nettet at du MÅ sjekke ut personlia Anonymkode: fd529...e59 Jeg finnes ikke på google, nummeropplysninger eller sosiale medier, hva gjør du da? 🤓 Anonymkode: 033cc...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #11 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg finnes ikke på google, nummeropplysninger eller sosiale medier, hva gjør du da? 🤓 Anonymkode: 033cc...b9d Får håpe på at du ikke er en drittsekk som lyver, da. Anonymkode: 2cfe0...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #12 Skrevet 10. juli 2022 Er denne fyren pastor i tillegg? Anonymkode: eb976...31a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #13 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg finnes ikke på google, nummeropplysninger eller sosiale medier, hva gjør du da? 🤓 Anonymkode: 033cc...b9d Da er du borte som aktuell date siden du ikke tåler dagens lys 😂 Ne, altså til og med politiet råder deg til å sjekke ut. Hvis du har fjernet deg fra offentligheten så vil du ikke bli funnet. Det gir også et signal om at en er litt spesiell og vil skjules ? Anonymkode: fd529...e59 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #14 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men, hvorfor? Hvorfor lyve? Ja, fra nå av skal jeg begynne med å gjøre det. Trist at man ikke kan stole på folk Anonymkode: 2cfe0...cf1 Pga tilgang på sex vel Anonymkode: 8e833...75a 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #15 Skrevet 10. juli 2022 At kona er psykisk syk er en klassiker. Pisspreik! Men hvordan kan du være hjemme hos han? Er ikke kona der? Anonymkode: a0b7b...488 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #16 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg finnes ikke på google, nummeropplysninger eller sosiale medier, hva gjør du da? 🤓 Anonymkode: 033cc...b9d Har du en adresse så sjekker jeg denne på seeiendom.no Er man gift eller samboer så eier man sjelden alene, og da skal vi jo på besøk til deg ASAP. Vet jeg ikke noe mer om deg enn et random navn er du bare en random fyr som ikke får ta på meg engang. Anonymkode: f2bf1...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #17 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): 1. bud ved nettdating : Du googler ved hjelp av navn og adresse. På 1881 kan du se om de finnes flere på samme adresse Hvorfor ikke gjøre dette til en rutine? Det sååå mange fake folk på nettet at du MÅ sjekke ut personlia Anonymkode: fd529...e59 Det er normalt sett flere enn én på samme adresse med mindre man bor helt aleine i enebolig. Jeg leier underetasjen i et hus, hvis man googler adressa kommer det opp 3 navn. Men jeg bor aleine. Da jeg bodde i blokk - aleine - kom det opp rundt 20 navn.... Anonymkode: 99793...482 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #18 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er normalt sett flere enn én på samme adresse med mindre man bor helt aleine i enebolig. Jeg leier underetasjen i et hus, hvis man googler adressa kommer det opp 3 navn. Men jeg bor aleine. Da jeg bodde i blokk - aleine - kom det opp rundt 20 navn.... Anonymkode: 99793...482 Det ligger vel i sakens natur at det er en flermannsbolig om det kommer opp veldig mange navn? En må sette sammen bitene som i et puslespill. Hva forteller magefølelsen og hva forteller daten ? Du forteller gjerne hvor du er fra og hva du heter. Det er mye en kan finne ut i fra de opplysningene så lenge du er søkbar. Er du ikke søkbar så er det også et nyttig opplysning. Anonymkode: fd529...e59 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #19 Skrevet 10. juli 2022 Ja man kan jo lure på hva denne kona er "psykisk syk" av. Hun kan umulig ha det godt hvis hun har en mann som lyver så for henne. Det kan man bli syk av. Hadde jeg vært deg, hadde jeg sporet opp hvem hun var og så ringt henne, eller sendt henne en beskjed på en eller annen måte. Hun fortjener å få mulighet til å komme seg unna ham! Anonymkode: 01c90...b14 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #20 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pga tilgang på sex vel Anonymkode: 8e833...75a Det hadde han uansett. Anonymkode: 2cfe0...cf1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå