AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Fikk påvist MA forrige uke, og har hatt små blødninger daglig etter det. Nå i dag har blødningene tatt seg opp og jeg begynner å kjenne på menssmerter. Mannen mener vi bør dra inn til sykehuset, men…er det ikke like greit å bare bli hjemme og få det overstått? (Jeg skal egentlig få modningspille tirsdag og abortpiller torsdag, men dette blir jo ikke nødvendig nå) Anonymkode: 66911...9a6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Man drar ikke på sykehuset fordi man spontanabortere, det er en risiko alle kvinner står ovenfor og det skjer av seg selv. Blir du usikker kan du ringe legevakten, men de gir nok den samme beskjeden Anonymkode: 37721...5ac 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Det er dessverre ikke noe sykehuset gjør så tidlig. Man bes ikke kontakte sykehus ved blødninger i svangerskap før etter uke 22. Håper det går greit med deg. Hvis usikker kan du ringe legen Anonymkode: c7be3...98a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Hvorfor fikk du ikke piller med én gang? Det fikk jeg da jeg gikk gjennom en MA 🤔 Anonymkode: 26a49...2e0
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor fikk du ikke piller med én gang? Det fikk jeg da jeg gikk gjennom en MA 🤔 Anonymkode: 26a49...2e0 Fordi det var midt i uka, og sykehuset setter bare i gang medikamentell abort i begynnelsen av uka, visstnok. Og siden plommesekken var/er intakt måtte jeg først få en modningspille to dager før abortpillene. Vi drar inn til sykehuset nå i ettermiddag og ser hva de sier. Anonymkode: 66911...9a6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Noen ganger må det utskrapning til før man kan komme seg gjennom. Jeg hadde en SA i uke 7 for ca 9 år siden. Selv trodde jeg at dette måtte kroppen finne ut av selv. Jeg gikk med de verste smertene jeg noen har opplevd. Jeg kjente hverken meg selv eller de rundt meg ville bare dø. Vred meg i smerter og bekymringsfulle kollegaer ringte ambulanse da dette skjedde på jobb. Ambulanse hentet meg og kom raskt inn til utskrapning da de skjønte her er det ikke mulig med annet. Idet utskrapning var utført var det som om alt var bare løgn. Kom meg hjem helt normalt og på jobb dagen etter. Jeg fødte en datter for 4 år siden, uten smertelindring i det hele tatt. SA var garantert mer smertefull enn hennes fødsel som var fra fredag til søndag. Anonymkode: 3790c...a7a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fordi det var midt i uka, og sykehuset setter bare i gang medikamentell abort i begynnelsen av uka, visstnok. Og siden plommesekken var/er intakt måtte jeg først få en modningspille to dager før abortpillene. Vi drar inn til sykehuset nå i ettermiddag og ser hva de sier. Anonymkode: 66911...9a6 Så tafatt av dem... 😩 god bedring, og lykke til. Anonymkode: 26a49...2e0
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vi drar inn til sykehuset nå i ettermiddag og ser hva de sier. Anonymkode: 66911...9a6 Hvorfor i alle dager skal dere gjøre det? Anonymkode: 26129...dac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå