Gå til innhold

Det er nå Juli, men mange flagrer fortsatt Pride-flagget, inkludert på flaggstanger i borettslag, osv. Hvorfor det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er egentlig tanken bak det? Er det fordi folk kjeder seg og mangler fantasi, så de bare hopper på denne populære trenden for å føle at de er en del av noe, og kan føle at de gjør noe bra? En helt måned med Pride er allerede absurd, men å fortsette med Pride selv etter Juni? Borettslaget mitt har fremdeles Prideflagg på flaggstangen, og da tenker jeg det kunne like godt vært et fotballag-flagg der. Like patetisk og teit.

Anonymkode: 581ed...bee

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan muligens ha noe å gjøre med skytingen, og alt som fulgte. Det har ikke akkurat vært en "normal" Pride-måned, for å si det sånn. 🙄

Anonymkode: 5504a...4e4

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke sett et eneste regnbueflagg i hele juni og heller ikke denne måneden. Det kan umulig være så mye av det som enkelte påstår. Skjønner ikke dette maset fra antipride folka.

Anonymkode: bece2...2b1

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke sett et eneste regnbueflagg i hele juni og heller ikke denne måneden. Det kan umulig være så mye av det som enkelte påstår. Skjønner ikke dette maset fra antipride folka.

Enig. Hvor befinner alle disse menneskene seg, som blir forfulgt og oversvømt av Pride overalt og til enhver tid? 

Anonymkode: 5504a...4e4

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er egentlig tanken bak det? Er det fordi folk kjeder seg og mangler fantasi, så de bare hopper på denne populære trenden for å føle at de er en del av noe, og kan føle at de gjør noe bra? En helt måned med Pride er allerede absurd, men å fortsette med Pride selv etter Juni? Borettslaget mitt har fremdeles Prideflagg på flaggstangen, og da tenker jeg det kunne like godt vært et fotballag-flagg der. Like patetisk og teit.

Hvorfor ikke tenker jeg. Tenk litt lengre enn din egen nesetipp

Anonymkode: b0f7d...57e

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bor du i gokk da?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bor du i gokk da?

Svarte nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De tenker vel at Pride er normalen. Blir litt som at kristne kun skal være kristne en måned i året, eller at Northug kun skal være Northug en måned i året. Eller at vi bare går på do en måned i året. 

Anonymkode: 84aae...acb

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lar flagget henge til etter pride paraden

Anonymkode: e22e0...45f

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De tenker vel at Pride er normalen. Blir litt som at kristne kun skal være kristne en måned i året, eller at Northug kun skal være Northug en måned i året. Eller at vi bare går på do en måned i året. 

Mener du det er vanlig å markere disse tingene med flagg? Å være Northug? Så da har jeg rett i at det kun er for oppmerksomhet?

Dessuten, hvorfor må fellesskapet være med på markeringen av dine interesser? Flaggstang i borettslag.. selv flaggene til kommunen henger fortsatt langs hele gata foran barcode.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har heller ikke sett noe til dette. Kan ikke huske å ha sett ett eneste prideflagg eller noe som helst med LGBT+. Bor i sentrum av en av Norges 10 største byer.

Anonymkode: 464c3...a63

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vi bor er det en sted med pride flagg i vinduet..

Vet du hva...det er er regnbue flagg og det pynter opp:)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper svaret, eller i det minste ett av svarene på HI er at de ikke har giddet å ta det ned.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har heller ikke sett noe til dette. Kan ikke huske å ha sett ett eneste prideflagg eller noe som helst med LGBT+. Bor i sentrum av en av Norges 10 største byer.

Jeg bor i borettslag i en stor by også. Men det kommer tydelig frem at ts bare vil slenge dritt om skeive.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der jeg bor er det en nabo som har Vålerenga-flagg på balkongen.

Skulle tro han heiet på dem hele året.

Anonymkode: ca99c...6d4

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Der jeg bor er det en nabo som har Vålerenga-flagg på balkongen.

Skulle tro han heiet på dem hele året.

Anonymkode: ca99c...6d4

Ja det er kleint med voksen mennesker som er stolte over å være fotball-droner. Er sikker på at vålrengaflagg på balkongen svekker boligprisene i området. Men da er vi enige om at Prideflagget er intet mer enn et glorifisert vålrengaflagg, og at folk som har de ute i Juli (egentlig Juni og, men men) er kleine tryhard idioter.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mener du det er vanlig å markere disse tingene med flagg? Å være Northug? Så da har jeg rett i at det kun er for oppmerksomhet?

Dessuten, hvorfor må fellesskapet være med på markeringen av dine interesser? Flaggstang i borettslag.. selv flaggene til kommunen henger fortsatt langs hele gata foran barcode.

Nei, jeg synes Pride er skikkelig usexy opplegg, rent psykisk sett. Turn off. Liker det subtile bedre. Det er mer sexy. I det hele er Pride ganske aggressivt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen spylte jeg med vannslangen, og så dukket regnbuen opp. Det var veldig provoserende, og jeg syns den kunne holdt seg for god til det.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi det forsatt  er pride  som skjer . Mye ble utsatt.   Og hvorfor er et flagg plagsom ?

Anonymkode: ee527...f70

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åj Åj Åj!! Noen som har stått opp med feil fot først og bare skal være sinna og spydig her?

Et flagg skader deg ikke på noe som helst vis, så ser ikke problemet. Lær deg heller hva Pride står for. 

Anonymkode: cb519...171

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...