Gå til innhold

Noen som er godt kjent i Costa del sol?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er på ferie her og blir lengre enn planlagt. Jeg går på diverse medisiner fast, mot diverse sykdommer jeg har. Jeg trenger derfor en lege, fordi mine norske resepter ikke kan brukes her. 

Er det noen som vet om noen engelsktalende leger i Malaga, Benalmàdena, torremollinos eller fuengirola? 

Anonymkode: e6ff5...109

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør på apoteket? 

Anonymkode: f6ef5...54a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi er på ferie her og blir lengre enn planlagt. Jeg går på diverse medisiner fast, mot diverse sykdommer jeg har. Jeg trenger derfor en lege, fordi mine norske resepter ikke kan brukes her. 

Er det noen som vet om noen engelsktalende leger i Malaga, Benalmàdena, torremollinos eller fuengirola? 

Anonymkode: e6ff5...109

Reiser du med charter selskap? Spør isåfall dem. Eller snakk med dem i resepsjonen om dere bor på hotel. 
Jeg googlet og fant denne klinikken i Marbella.

https://www.clinicanormed.com/

Anonymkode: c606b...3ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Reiser du med charter selskap? Spør isåfall dem. Eller snakk med dem i resepsjonen om dere bor på hotel. 
Jeg googlet og fant denne klinikken i Marbella.

https://www.clinicanormed.com/

Der har de norsk lege ser det ut til.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en sjømannskirke i det området, er det ikke? De vet sikkert slikt :)

Anonymkode: a5125...61f

AnonymBruker
Skrevet

Beate på Clinica NorMed er bra, og ellers så finnes det massevis av skandinavisk- og engelsktalende leger. For eksempel Quironsalud og Xanit i Fuengirola, Xanit i Benalmadena, Interclinik i La Cala de Mijas, Clinica Alen i Fuengirola, blant annet. Litt avhengig av hvor nøyaktig dere er. Finnes garantert noe ganske nærme der dere er, uten at dere behøver å farte over hele kysten. Jeg bor i området selv, og har gjort det i 13 år, så kjenner det ganske godt.

Anonymkode: 9c04f...ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...