Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg var sammen med i 4 år gjorde det slutt forrige helg. Bare ut av det blå. Han vil at vi skal være venner. Se på film sammen og sånt. Men det føles feil. 

Hørte fra ei venninne av hun hadde hørt at han er på tinder. Under falskt navn. Og at hadde hadde vært der for noen måneder siden, da vi var sammen. 

Er det noen som har fått klart å beholde ett vennskap etter ett brudd?

En kompis av han fortalte meg at han allerede har truffet noen fra tinder. Det gikk veldig fort. Jeg føler at han ikke kunne ha vært glad i meg når han går så fort videre 

Anonymkode: 9fb3f...1d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er sleip og egoistisk og være ff.

Anonymkode: cb020...078

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En jeg var sammen med i 4 år gjorde det slutt forrige helg. Bare ut av det blå. Han vil at vi skal være venner. Se på film sammen og sånt. Men det føles feil. 

Hørte fra ei venninne av hun hadde hørt at han er på tinder. Under falskt navn. Og at hadde hadde vært der for noen måneder siden, da vi var sammen. 

En kompis av han fortalte meg at han allerede har truffet noen fra tinder. Det gikk veldig fort. Jeg føler at han ikke kunne ha vært glad i meg når han går så fort videre 

Er nok bare du som vet om du kam være venner men vanligvis er det vel lettere å gi slipp og gå videre - spesielt hvis du fortsatt har følelser…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Flere. Helt uproblematisk. Har relativt god kontakt med et par ekser. 

Forutsetningen legges kanskje av hvorfor forholdet ble slutt. I mitt tilfelle så er det ingen dramatiske brudd. Ingen som har «dumpet» den andre. Bare kjærligheten som døde ut. 

Anonymkode: 0f049...d47

Skrevet

æsj, for en klyse. Er ikke engang verdt tiden din. La han holde på med sitt, så får du gjøre ditt. Ville ikke vært venn med en eks som er på tinder mens han er sammen med meg, og allerede truffet noen fra tinder🙄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...