AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #41 Del Skrevet 14. juli 2022 Sikker på at ikke oppdretter mente de ikke skulle ha kontakt med noen (les: andre hunder) før de er vaksinerte? Det er virkelig null problem å ta de ut i frisk luft eller på kjøretur. Anonymkode: b5640...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #42 Del Skrevet 14. juli 2022 Kanutten_ skrev (12 timer siden): Har litt vanskelig for å tro at dette er reelt 🤔 For å ha ett kull består av mer jobb enn å.gi ormekur. Siden d kun er noen få praktiske ting du nevner her, blir jeg mer sjokkert. Du har jo ingen kunnskaper om det sosiale en valp skal.gjennom og utfordringer den skal oppleve. Og siden ikke oppdretter har informert deg om noe av dette, virker alt veldig veldig useriøst. Jeg håper du kjeder vette av deg og har laget en tulletråd. For mennesker med så.lite kunnskap og useriøsitet burde.aldri ha kull. Lage en TULLETRÅ?? EHH NEI?! Jeg selv ville gjort ting anderledes. MEN det er ulempen med og være forvert. Du trenger ikke være spydig. Jeg SPØR OM Noe her. Oppdretter sa jeg kan ta med ut, men da i buret så ikke kommer i kontakt med gresset. Selv har jeg alltid hatt hund. Men Aldri noen kull før. Og hvordan vet du jeg har lite kunnskap. Skriver jo selv det er rart. Og ville høre hva andre mente for og bekrefte det jeg mente. Men som sakt. Er ikke jeg som bestemmer dette. Hva mer mener dere jeg skulle gjort da? Valpene har det bra her. Hadde det vert opp til meg skulle jeg hatt dem med ut flere ganger om dagen. Jeg skulle hatt dem med på buss.. osv osv.. laderfor jeg ville høre litt... Anonymkode: 6d7e3...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #43 Del Skrevet 14. juli 2022 Foresten, man begynner i det små for og få erfaring. Dem som har erfaring med og ha kull, har er jo en første gang for alle, så blir man jo erfaren.. hva kunne jeg gjort bedre da? Og hva skulle oppdretter gjort mener dere? Anonymkode: 6d7e3...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #44 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Foresten, man begynner i det små for og få erfaring. Dem som har erfaring med og ha kull, har er jo en første gang for alle, så blir man jo erfaren.. hva kunne jeg gjort bedre da? Og hva skulle oppdretter gjort mener dere? Anonymkode: 6d7e3...acd Du skulle satt deg inn i ansvaret med å ha et kull, og selvfølgelig sosialisert dem osv. Man lærer selvfølgelig underveis, men utifra hva du skriver har du ikke nok kunnskap til å kunne ha et kull hjemme. Skjønner ikke hvordan oppdretter syns det er greit heller. Jeg hadde mitt første kull i år og jeg leste nkk sine oppdrettsbøker, fikk tips av forskjellige oppdrettere osv for å vite mest mulig. Anonymkode: 90569...f85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå