Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med utgangspunkt mine egne foreldre og flere kolleger i 50 - 60 årene så ser ikke ting så lyst ut. Klaging om smerter, sykdom, kognitive vansker og andre ting. Trodde man skulle blir sikrere på seg selv med alderen, men flere av mine eldre kolleger baksnakker, blir fort  sjalu, selvskryttende og er nervøse. Er det noen lyspunktet ved å bli 50 i det hele tatt? 

Anonymkode: 5cd47...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det noen lyspunktet ved å bli 50 i det hele tatt? 

Ja, alternativet er at man er død og aldri blir 50.

Skrevet

Jeg er sunnere og gladere enn noensinne, og det gjelder flere andre 55 år gamle menn jeg kjenner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket miljø ferdes du i TS? 

Jeg og mine har det bedre enn noen gang, glade og trygge i oss selv, større økonomisk handlefrihet, ting er jo bedre enn noen gang egentlig! 

Anonymkode: 543c7...c86

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 61, og har det bedre enn noensinne. Trener 6 dager i uken. Spiser sunt. Kjenner ingen i min aldergruppe som har de plagene du nevner. Så deilig å kunne gi faen i hva andre mener om meg. Herlig befriende å bli eldre. Men det beste er å slippe det evinnelige gnålet fra menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Men det beste er å slippe det evinnelige gnålet fra menn.

Kvinner gnåler nok de og 😀

Anonymkode: dd58c...704

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Med utgangspunkt mine egne foreldre og flere kolleger i 50 - 60 årene så ser ikke ting så lyst ut. Klaging om smerter, sykdom, kognitive vansker og andre ting. Trodde man skulle blir sikrere på seg selv med alderen, men flere av mine eldre kolleger baksnakker, blir fort  sjalu, selvskryttende og er nervøse. Er det noen lyspunktet ved å bli 50 i det hele tatt? 

Kjenner endel som har daua av kreft i 40-åra som ligger på kirkegården nå. Bedre å være i live?

Anonymkode: fe453...261

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2022 den 10.48):

Tror du må litt lenger opp i alder før den klagingen du nevner blir vanlig. Jeg er selv 55 og kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. :)

Anonymkode: cb018...0a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tror du må litt lenger opp i alder før den klagingen du nevner blir vanlig. Jeg er selv 55 og kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. :)

Anonymkode: cb018...0a7

Enig !  Er 63 og tidligpensjonist , reiser og koser meg som aldri før.

Anonymkode: d34a5...f0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...