lemoncake Skrevet 10. juli 2022 #1 Del Skrevet 10. juli 2022 Ønsker tips til kaffekanne som holder godt på varmen. ☕️ Har du en du er veldig fornøyd med? Vi har hatt Eva Solo kanne i lang tid, men jeg har aldri synes den holder veldig godt på varmen. Nå er det ikke den dyreste av dem vi har da. (Ca 400kr). Jeg tror grunnen er at ikke alle skrur lokket godt nok igjen, så kanskje en annen type kanne er tingen. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Del Skrevet 10. juli 2022 Jeg har en gammel Eva Solo, og den holder varmen veldig godt i mange timer. Fikk den i bryllupsgave for 15 år siden. Anonymkode: cfa3d...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Del Skrevet 10. juli 2022 Rosendal sin, er jeg fornøyd med Anonymkode: b8dc8...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Del Skrevet 10. juli 2022 Tiger. Anonymkode: f5eb5...999 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 10. juli 2022 #5 Del Skrevet 10. juli 2022 (endret) Jeg har en Eva Solo, kanne. Holder godt på varmen den. Kostet rundt 800 kr. Endret 10. juli 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 10. juli 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 10. juli 2022 Athena Catalina skrev (5 minutter siden): Jeg har en Eva Solo, kanne. Holder godt på varmen den. Kostet rundt 800 kr. Mulig vår ikke holder så verst på varmen egentlig, men synes ofte at korken ikke er skrudd skikkelig igjen etter at noen har forsynt seg🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 10. juli 2022 #7 Del Skrevet 10. juli 2022 lemoncake skrev (3 minutter siden): Mulig vår ikke holder så verst på varmen egentlig, men synes ofte at korken ikke er skrudd skikkelig igjen etter at noen har forsynt seg🙄 Da er nok det grunnen, du får be dem skru korken skikkelig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #8 Del Skrevet 10. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Da er nok det grunnen, du får be dem skru korken skikkelig på Har gjort det uten særlig hell 🙈😂 Ser nå etter en kanne uten skrulokk 😅 Anonymkode: 81ab6...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 10. juli 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har gjort det uten særlig hell 🙈😂 Ser nå etter en kanne uten skrulokk 😅 Anonymkode: 81ab6...f89 Ble visst anonym der. Det var ikke meningen. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #10 Del Skrevet 10. juli 2022 Tiger holder lenge, ikke de aller peneste kannene kanskje men fungerer best på å holde varmen av de jeg har prøvd. Anonymkode: 425cf...17f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #11 Del Skrevet 10. juli 2022 Mannen er veldig fornøyd med kaffekannen fra Tupperware. Anonymkode: fe428...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #12 Del Skrevet 10. juli 2022 Cluet er å kjøpe en kanne med stålinnsats istedenfor glass. Anonymkode: b0aa7...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 10. juli 2022 #13 Del Skrevet 10. juli 2022 (endret) lemoncake skrev (10 minutter siden): Ble visst anonym der. Det var ikke meningen. 😊 Prøv Rosendahl, den har trykknapp, hadde en tidligere, men var uheldig å miste den i bakken så bunnen sprakk, men den holdt godt på varmen. Så fikk jeg en Eva Solo i gave Endret 10. juli 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 10. juli 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tiger holder lenge, ikke de aller peneste kannene kanskje men fungerer best på å holde varmen av de jeg har prøvd. Anonymkode: 425cf...17f Skal si meg litt enig at den er litt kjedelig i design. Kanskje litt sånn kantine kanne. Men de er ofte veldig gode. Faktisk er det en rimelig tv kanne på europris som faktisk er veldig god. Gammeldags design. Butler heter den. Men jeg kunne tenkt meg en som var litt mer moderne… 🙈😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 10. juli 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 10. juli 2022 Athena Catalina skrev (7 minutter siden): Prøv Rosendahl, den har trykknapp, hadde en tidligere, men var uheldig å miste den i bakken så bunnen sprak, men den holdt godt på varmen. Så fikk jeg en Eva Solo i gave Trykknapper er nok tingen her i heimen 😂😂 Rosendahl har i grunnen flere design ser jeg. Likte dem. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #16 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 10.7.2022 den 10.32): Cluet er å kjøpe en kanne med stålinnsats istedenfor glass. Anonymkode: b0aa7...997 Niks, stålkanner har akkurat like varierende kvalitet som andre kanner. Jeg har hatt stålkanne som har holdt kaffeskvetten varm over natta, og stålkanne som knapt holder den på skikkelig drikketemperatur en time. lemoncake skrev (På 10.7.2022 den 10.44): Trykknapper er nok tingen her i heimen 😂😂 Rosendahl har i grunnen flere design ser jeg. Likte dem. 👍 Min neste kaffekanne blir en Rosendahl-kanne. De er pene, "best i test" flere steder og jeg kjenner flere som er godt fornøyd med dem. Anonymkode: aa527...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå