Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør bare fordi jeg er nysgjerrig å lurer på hvordan 1 åringer flest er. 

Kan ditt barn på sånn 12-15 mnd sitte i ro i sofaen alene i sånn 5-7 minutter å se på typ minibarn ol? 

Tenker ikke på dette som en diskusjon ang små barn og skjerm. Bare lurer på om din sitter i ro å ser på viss de får lov. Eller om de står på hode og hopper i sofaen😅

Anonymkode: 5c61b...d2e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, min ettåring kan sitte stille i 5-10 minutter hvis det er noe han syntes er interessant nok på tv, i forbindelse med at storesøster ser på barne-TV. Men han gidder ikke mye av gangen, og minibarna har ikke fenget han så veldig (i motsetning til storesøster som elsket det!) 🙈 En episode med Fantus og maskinene/dyrene klarer han. 

Anonymkode: 26b11...017

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han elsker sanger, så han ser mye fantorangen sine musikkvideoer, og en sånn kortfilm med en liten t rex, tror den er på ti minutter.. 

Anonymkode: 4e258...03d

AnonymBruker
Skrevet

Min gjør det når han er trøtt, typisk om morgenen eller kvelden. Utenom det er han turbo 🤣

Anonymkode: 4c361...7c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Kan følge med litt hvis han syns det er spennende ja, men pleier å stå, ikke sitte.

Anonymkode: 06e67...61b

AnonymBruker
Skrevet

Min var fullstendig interiøret uinteressert før hun bikka i alle fall 18 måneder. Nå er hun snart tre og kan gjerne se minibarna en time i strekk.

Anonymkode: 3cdb1...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Har eldre søsken så er fort at babyen på 1 år sitter sammen med dem for å se på tv :) 

Anonymkode: f9ee0...bb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan ditt barn på sånn 12-15 mnd sitte i ro i sofaen alene i sånn 5-7 minutter å se på typ minibarn ol? 

Tenker ikke på dette som en diskusjon ang små barn og skjerm. Bare lurer på om din sitter i ro å ser på viss de får lov. Eller om de står på hode og hopper i sofaen😅

Hvorfor skal de sitte i RO? De er ikke skapt for det

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mnjah skrev (7 minutter siden):

Har jeg sagt at de skal sitte i ro? Det jeg lurer på er om de velger å gjøre det….

Snakk om å lage drama av inngenting

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2022 den 9.08):

min så vel kun fantorangen, fra han var ca 8mnd til 4 år, da ble det litt mer, var ikke så mye som intresserte han før

Anonymkode: 7752f...6d1

AnonymBruker
Skrevet
Mnjah skrev (På 10.7.2022 den 18.51):

Krise at de sitter i ro i 15 min. Jeez. 

Anonymkode: 22a11...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...