Gå til innhold

voks

Fremhevede innlegg

Skrevet

mange her som vokser armene? så på tv her en dagen på et slik makeover program at de gjorde det. Etter jeg så det, fikk jeg og lyst, fordi jeg har så mye hår på armene at jeg skjemmes av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri barbert/vokset hårene på armene. Ikke kommer jeg til å gjøre det heller, det holder i mengdevis å barbere leggene osv!

Skrevet

jeg var så dum at jeg BARBERTE armene en gang jeg var i min fjortis periode.. trodde jeg hadde mye hår på armene og tok høvelen fatt... etter d har jeg fått ganske mye mer hår, og det har plaget meg litt i det siste så har faktisk vokset armene men det går greit nok vokser de ikke sånn at jeg alltid har null hår men bare når de blir så lange at jeg føler d ser ut som pels, noe vistnok bare meg syns og ingen andre..men voks er hvertfall det beste å bruke da.. blir ikke stikkete å sånn når d gror ut igjen, minimalt hvertfall.. å skal vistnok ikke bli mer hår av det heller.. men hvis du kan så bør du nok la vær.. :)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Tror det letteste er å la det være, selv om du føler at du har mye hår på armene. Det tror jeg mange jenter føler, men jeg tror det er enda verre når du først har vokset de. Likevel, jeg har aldri gjort det selv, så jeg har ikke noe erfaring med det.

Skrevet

Jeg bruker hårfjerningskrem med jevne mellomrom, det fungerer bra det også synes jeg. Slipper ihvertfall rød og irritert hud etterpå, så da kan jeg liksom gjøre det når som helst. Skulle ønske jeg slapp å gjøre det egentlig, men jeg liker ikke å ha lange, mørke hår på armene... Hadde aldri gjort det dersom jeg hadde hatt lyst hår.

Skrevet
Jeg bruker hårfjerningskrem med jevne mellomrom, det fungerer bra det også synes jeg. Slipper ihvertfall rød og irritert hud etterpå, så da kan jeg liksom gjøre det når som helst. Skulle ønske jeg slapp å gjøre det egentlig, men jeg liker ikke å ha lange, mørke hår på armene... Hadde aldri gjort det dersom jeg hadde hatt lyst hår.

blir det ikke stikkete med bare en sånn krem?kan jo likegodt bruke høvel da?...den var kanskje litt drøy men.. rødprikkete men du pga voks? det blir jeg rett etterpå men det går over etter bare en liten stund.. er hvertfall helt vekke til dagen etter, (jeg gjør d som regel en kveld jeg bare skal være hjemme)

Skrevet
blir det ikke stikkete med bare en sånn krem?kan jo likegodt bruke høvel da?...den var kanskje litt drøy men.. rødprikkete men du pga voks? det blir jeg rett etterpå men det går over etter bare en liten stund.. er hvertfall helt vekke til dagen etter, (jeg gjør d som regel en kveld jeg bare skal være hjemme)

Krem kan ikke sammenlignes med barbering - det vokser mye saktere og mykere ut, iallefall på meg. Har gjort det i flere år, og gjør det bare ca én gang i mnd. Så lenge er jeg jo selvfølgelig ikke hårfri, men det er heller ikke poenget - vil bare at det ikke skal være så mye av det. Jeg har bare erfaring med voks fra leggene noen få ganger, og synes iallefall da at jeg var rød ei stund etterpå, men regner med det går seg til hvis man bruker å gjøre det jevnlig. Klart det fungerer det også, ville bare si at jeg er fornøyd med å bruke hårfjerningskrem :)

Skrevet

jeg var også så dum så jeg barberte armene når jeg var 12-13. Og da ble det enda mer hår. de er også mørke. min mor har en hårsykdom som gjør at hun har ekstremt mye hår, jeg tror jeg har arvet noe av denne. Det hadde vært fint og gått i t-skjorte uten og skjemmes og gjemme armene.

Skrevet

jeg barberer dem. Har ikke gjort det på kanskje 1 måned nå, og hårene synes ikke... så at det blir flere og mørkere stemmer ikke SELV OM det gjør det for noen! Dagens lille info til dere myte-fetishfolk!

Jeg vil vokse mine egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...