AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Hva tenker dere om at det skal komme en ny versjon av The Blues Brothers og at det er damer istedenfor menn denne gangen? https://etcanada.com/news/330574/dan-aykroyd-reveals-his-dream-cast-for-the-all-female-blues-brothers-reboot/amp/ Anonymkode: 54527...00d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Ser de nevener Swift som en av The Blues Brothers og her på forumet regnes alt hun gjør som gull. Anonymkode: da08a...06c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser de nevener Swift som en av The Blues Brothers og her på forumet regnes alt hun gjør som gull. Anonymkode: da08a...06c Hvor? Anonymkode: 54527...00d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 Det høres helt jævlig ut uansett hvem som spiller. Anonymkode: 773bc...48e 1 1
Melpomene Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 TS, artikkelen du linker til er fire år gammel, og såvidt jeg kan se er det ikke noe nytt siden Aykroyd var i gang med å legge frem idéen til div studio? I første omgang "tenker" jeg at vi får vente og se om det blir en ny film, og om det blir avventer jeg - som alltid - å mene noe til jeg har sett den
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Jeg er glad i den originale Blues Brothers-filmen, og ser gjerne filmer med tøffe damer. Men: HVORFOR kan ikke folk finne på noe NYTT i stedet for alle disse evinnelige remakes og reboots? Javel, dere vil lage film med hovedpersoner som er kvinnelige/fargede/har alternative legninger og/eller kjønnsidentiteter: HELT GREIT, men lag noe NYTT for svingende! Lag originale helter og originale historier, ikke bare ta et hvilket som helst konsept og kjøre det gjennom woke-mølla omigjen og omigjen og omigjeeen. Anonymkode: 7c8f3...c77 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Skrevet 11. juli 2022 Melpomene skrev (20 minutter siden): TS, artikkelen du linker til er fire år gammel, og såvidt jeg kan se er det ikke noe nytt siden Aykroyd var i gang med å legge frem idéen til div studio? I første omgang "tenker" jeg at vi får vente og se om det blir en ny film, og om det blir avventer jeg - som alltid - å mene noe til jeg har sett den Sist nå så prater de om å lage en dokumentar om blues Brothers. Det ser jeg gjerne Anonymkode: 54527...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå