AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hvordan er alderen på de som vanker der? Ser egentlig for meg at aldersspennet er stort, men skeptisk om det er bare gamle, eller bare unge. 💞L Anonymkode: cfe76...e67
feliek54 Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan er alderen på de som vanker der? Ser egentlig for meg at aldersspennet er stort, men skeptisk om det er bare gamle, eller bare unge. 💞L Anonymkode: cfe76...e67 Jeg har aldri vert på det selv om det frister veldig. men når jeg så på reportasje fra Trondheim på insider så var det helt klart ikke mange unge men noe var også yngre.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Finnes ikke noe klubb i den relativt lille byen jeg bor i, men basert på ryktene om hvem som driver med det så er det dvaske folk mellom 50-70 år. Så da utgår den drømmen for min del, vil helst ha folk på samme alder og attraktivitetsnivå. Anonymkode: c54cb...c7c
Sugerøret Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Finnes ikke noe klubb i den relativt lille byen jeg bor i, men basert på ryktene om hvem som driver med det så er det dvaske folk mellom 50-70 år. Så da utgår den drømmen for min del, vil helst ha folk på samme alder og attraktivitetsnivå. Anonymkode: c54cb...c7c I mens du surmumler, har de dvask drømmesex'en din. 😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Da det var klubber i Oslo vil jeg si majoriteten var par mellom 35 og 55 år, men har møtt på alt fra attenråringer til noen på 75, så. Anonymkode: c8e51...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 feliek54 skrev (3 timer siden): Jeg har aldri vert på det selv om det frister veldig. men når jeg så på reportasje fra Trondheim på insider så var det helt klart ikke mange unge men noe var også yngre. Frista ikke mye når jeg så den reportasjen, nei. Fy F... for en harry tapergjeng. "Ææ ska bættadø på club fir å pul ja..." Nei, fysj 🤢 Anonymkode: d54c5...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Frista ikke mye når jeg så den reportasjen, nei. Fy F... for en harry tapergjeng. "Ææ ska bættadø på club fir å pul ja..." Nei, fysj 🤢 Anonymkode: d54c5...cc1 Enig, hele greia er turn-off pga klientellet 🤮 Anonymkode: c54cb...c7c 1
Snok1 Skrevet 10. juli 2022 #8 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Frista ikke mye når jeg så den reportasjen, nei. Fy F... for en harry tapergjeng. "Ææ ska bættadø på club fir å pul ja..." Nei, fysj 🤢 Anonymkode: d54c5...cc1 Club 4 er et bordell, og gjestene er deretter. https://www.nettavisen.no/club4/sexklubb/nyhet/dommen-er-klar-club4-sjef-domt-til-fengsel-for-hallikvirksomhet/s/5-95-243548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå