Helene Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Når du har kjøpt bolig sammen, så tar bruddet tid. I dag spurte han meg, skal jeg være her i kveld. Jeg sa nei. Spurte han, når kysset du meg sist. Han hadde ikke svar. Om du er 20 år eller 50. Du vil alltid føle deg attraktiv.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Hva er poenget med disse trådene på et diskusjonsforum? Kanskje du skal begynne å skrive dagbok istedenfor? Anonymkode: 57439...dbc 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er poenget med disse trådene på et diskusjonsforum? Kanskje du skal begynne å skrive dagbok istedenfor? Anonymkode: 57439...dbc Enig, det er litt irriterende å se alle disse intetsigende innleggene og trådene. KG har til og med et eget dagbok-underforum, kan du ikke skrive der TS? Anonymkode: e4d31...ee1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 Dere har jo gjort det slutt for lenge siden. Har dere ikke? 🤔 Anonymkode: 911e9...f2d
Hulderen Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 Helene skrev (9 timer siden): Når du har kjøpt bolig sammen, så tar bruddet tid. I dag spurte han meg, skal jeg være her i kveld. Jeg sa nei. Spurte han, når kysset du meg sist. Han hadde ikke svar. Om du er 20 år eller 50. Du vil alltid føle deg attraktiv. Hvorfor skulle han ha kysset deg hvis det er slutt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå