AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Mannen min vil som oftest kun ha sex når han har drukket. Er det fordi han ikke vil ha meg edru? Jeg får mer ut av sex edru. ( Vi har vært sammen i 15 år) Anonymkode: 358ff...401
so_what Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Menn holder gjerne lenger, enten det er på godt eller vondt, med alkohol i blodet. Kan også hende han bruker alkoholen for å bedøve noen slags form for angst. Jeg sliter litt med å empatisere med ham her, for jeg har heller ikke så mye til overs for fyllasex. Det beste for dere er nok å få drøftet dette i terapi. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Bos43 skrev (2 minutter siden): Sex er best i edru tilstand❣️ Sex er best i kåt tilstand. Men vi har alle våre meninger. Anonymkode: 4c257...2cf
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det fordi han ikke vil ha meg edru?r) Anonymkode: 358ff...401 Hvordan i all verden skal vi vite det? Du må spørre mannen din. Sex under påvirkning er fullstendig uaktuelt for min del. Bedre med ingen sex enn dårlig sex. Anonymkode: c6766...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #6 Skrevet 10. juli 2022 so_what skrev (6 timer siden): Menn holder gjerne lenger, enten det er på godt eller vondt, med alkohol i blodet. Kan også hende han bruker alkoholen for å bedøve noen slags form for angst. Jeg sliter litt med å empatisere med ham her, for jeg har heller ikke så mye til overs for fyllasex. Det beste for dere er nok å få drøftet dette i terapi. Takk for svar. Jeg tror også det kan være pga prestasjonsangst eller lignende. Det er vanskelig å snakke med han om sex - så terapi er nok lurt. Lite trolig han blir med. Jeg har tatt det opp ofte - fordi det blir lite sex i hverdagen - men ofte etter alkohol i helger og ferier. Jeg har nok også vært oppgitt og vist det noen ganger for han vil at jeg skal ta første initiativ hver gang. Min frustrasjon gjør det ikke bedre. Men tanker om at han ønsker å holde ut lenger eller er usikker gjør at jeg får mer empati med han og vil tenke at det ikke er fordi han ikke vil ha meg(som jeg ofte tenker). Skulle bare ønske han kunne si det, men det er sikkert vanskelig. ts Anonymkode: 358ff...401
feliek54 Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mannen min vil som oftest kun ha sex når han har drukket. Er det fordi han ikke vil ha meg edru? Jeg får mer ut av sex edru. ( Vi har vært sammen i 15 år) Anonymkode: 358ff...401 Sex er nok rus for meg. Deilig når begge nyter og gir hverandre nytelse. Deilig følelse når jeg forstår at jenta har det deilig
so_what Skrevet 11. juli 2022 #8 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 10.7.2022 den 11.53): Men tanker om at han ønsker å holde ut lenger eller er usikker gjør at jeg får mer empati med han og vil tenke at det ikke er fordi han ikke vil ha meg(som jeg ofte tenker). Skulle bare ønske han kunne si det, men det er sikkert vanskelig. Klart det kan være vanskelig å være sårbar om så er tilfelle. Men her gir han ikke en millimeter av lillefingeren en gang, virker det som, og din tålmodighet er heller ikke et bunnløst hull. På tide å begynne å vurdere å stille noen ultimatum tenker jeg.
Anonymburker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Kunne aldri hatt sex under alkoholpåvirkning. Har onanert i den tilstanden og alt blir helt følelsesløst. Mye kåtere edru og attpåtil er sansene i orden.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Kjenner ingenting når jeg har sex i fylla. Og ange menn varer alt for lenge når de er fulle. Anonymkode: c27dd...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå