Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som legger ut alt dere gjør på sosiale medier hver dag, hvorfor gjør dere det? Hva er det som driver dere? Er det likes? Vise det perfekte? Eller hva er greia? 

Ei jeg kjenner har lagt ut middagene sine hver dag gjennom hele sommeren, hvem er så himla interessert i andres middag? Også hver dag? 
dette er oppegående folk med høy utdannelse. 

Anonymkode: 17dc3...800

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er det jo en milevis lang tråd på matforumet her på kg hvor helt vanlige mennesker vil jeg anta legger ut bildet av sin middag. Folk legger ut det de legger ut fordi de kan. Om det er middag og matinteresse eller toppturer eller barn eller fugler og kaniner, folk legger ut de de er opptatt av og intresert i. Mat fenger, vi putter det i oss hver dag og alle har et forhold til det, kanskje hun synes det ser estetisk pent ut for øyet selv:vetikke:Også tror jeg ikke at alt på some trengs å overtolkes ihjel heller eller bli tatt så utrolig blod seriøst alltid. Nei jeg er ikke selv en som poster noe hver dag eller spesielt ofte men jeg synes det er mer rart å klage på hva alle andre legger ut i some, eller følge spesielle mennesker bare med den hensikt å klage på hva de legger ut. 

Endret av skreppamedleppa
Skrevet (endret)

Det er greit hvis det har en viss verdi, at det ikke er fiskepinner eller noe annet helt enkelt, men til inspirasjon, kanskje noe om ingredienser og tilberedning. Hver dag er kanskje litt i overkant, men 2-3 ganger i uka og en viss verdi er innenfor.

Jeg har aldri i mitt liv lagt ut noe mat- eller middagsrelatert og har vel kun hatt nye profilbilder siste året. 

Endret av norw
Skrevet

Folk er forskjellige. Det er ikke sånn at alle som gjør det med samme hensikt. Noen er ensomme, noen vil ha likes, noen vil skryte, noen bryr seg ikke også videre.

Hvorfor hender det millionærer sender millioner til andre land i kjærlighetssvindel? Eller på singel grupper folk som legger ut mye rart. Det er oftest desperasjon som styrer, i mange tilfeller svært oppegående folk på andre ting i livet men ensomheten er så vanskelig å leve med at man begynner med sånne ting. Det er flere årsaker til at folk gjør sånne ting som andre ser på irrasjonelle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...