AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Jeg tok bukplastikk for 2 år siden. Har klaget Siden dagen etter operasjonen, grunnet de hadde fettsugd for lite så jeg har en synlig klump på høyre siden under brystet og over navlen ( altså det som var rett under puppene før, er nå litt lengre nede ). Det er litt hardt der og ømt. Andre siden kjenner jeg ingenting og det er mykt. Vært inne et par ganger og klagd. Men mener de sa det var noe vev? det stikker, gjør vondt om jeg er borti. Og ser skikkelig ekkelt ut når jeg feks sitter og den klumpen på den siden tyter ut. noen som har det samme en plass på magen? mtp at jeg har klaget så ofte, er det noe de kan fikse på selvom 2 år er gått? Fikk bare beskjed fra dag en og på alle timene at det ville gå seg til, noe det ikke har gjort. Så de har jo drøyet tiden hele tiden jeg har vært innom og gitt beskjed. Anonymkode: 68ab3...10c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Hvis de sier det vil gå seg til, og det nå ikke har gått seg til, må du klage med nytt med argumentet det har ikke gått seg til. Men nytt vev, er du sikker på at det ikke er brokk? Brokk er jo en komplikasjon man kan få etter operasjon - men er dog ikke vanlig å våkne med, den kommer gjerne etter hvert. Uansett; har du snakket med legen om det? Vet hvordan systemet fungerer mellom privat og offentlig da jeg er operert selv, men dette er jo en medisinsk vond situasjon og du må derfor snakke med fastlegen din i tillegg når du ikke får øyeblikkelig hjelp fra klinikken. Anonymkode: 03339...9be
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis de sier det vil gå seg til, og det nå ikke har gått seg til, må du klage med nytt med argumentet det har ikke gått seg til. Men nytt vev, er du sikker på at det ikke er brokk? Brokk er jo en komplikasjon man kan få etter operasjon - men er dog ikke vanlig å våkne med, den kommer gjerne etter hvert. Uansett; har du snakket med legen om det? Vet hvordan systemet fungerer mellom privat og offentlig da jeg er operert selv, men dette er jo en medisinsk vond situasjon og du må derfor snakke med fastlegen din i tillegg når du ikke får øyeblikkelig hjelp fra klinikken. Anonymkode: 03339...9be Ja. Nei det er ikke brokk, det er sjekket. Jeg opererte privat, så vet ikke hva fastlegen kan gjøre.. 😕 men får prøve å spørre legen tilfelle hun kanskje kan hjelpe meg. Anonymkode: 68ab3...10c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 Er det det de kaller eseløre (etter bukplastikk) for jeg har en liten trekant som stikker ut men den er ikke vond. (Den er ytterst på hver side i livet på bunn snittet) Anonymkode: 856e0...0ed
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #5 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det det de kaller eseløre (etter bukplastikk) for jeg har en liten trekant som stikker ut men den er ikke vond. (Den er ytterst på hver side i livet på bunn snittet) Anonymkode: 856e0...0ed Nei det er ikke det, denne ligger under brystet. Anonymkode: 68ab3...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå