Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det an og gå rundt og tro man har følelser for noen og si det til de når man egentlig ikke har det. 

Jeg har nylig drevet med en fyr som har kalt meg snuppa mi, kona mi, sagt jeg skal møte venner og familie. Planlagt fremtid og sagt han tenker på meg hele tiden og blitt sur hvis jeg har vært med noen andre. Hatt bakgrunnsbilde av meg. For to uker siden valgte vi og avslutte det da han var usikker på han følte ovenfor meg. Men da sa han bare at han ikke var klar for et forhold. Etter tre dager ringer han meg og sier at han vil bo med meg og være samboer og at han har følelser og liker meg godt. Men jeg tror han viska litt og sa «jeg kan få følelser». Husker ikke helt. Men uansett så fiksa vi opp i det og da kalte han meg kona mi og snakka om fremtid, noe han gjorde og at jeg skulle være med gjengen hans på tur nå i sommer. Plutselig har han ikke følelser, aldri hatt det bare trodd det hele tiden. Jeg skulle også teste han så jeg skrev elsker deg og da skrev han deg og tilbake men dagen etterpå visste han ikke hvorfor han hadde skrevet det.

Alle problemene våres er at vi bor langt unna hverandre og har forskjellige drømmer i livet. Nå sier han plutselig at han har trodd hele tiden at han har hatt følelser, men at han aldri hadde det. Og at han kjenner det. Jeg vet han alltid har vært ustabil og har lagt han fra meg. Men vil bare høre en siste mening fra dere:

Altså går det an etter alt han har sagt?

Anonymkode: f4a75...390

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Går det an og gå rundt og tro man har følelser for noen og si det til de når man egentlig ikke har det. 

Jeg har nylig drevet med en fyr som har kalt meg snuppa mi, kona mi, sagt jeg skal møte venner og familie. Planlagt fremtid og sagt han tenker på meg hele tiden og blitt sur hvis jeg har vært med noen andre. Hatt bakgrunnsbilde av meg. For to uker siden valgte vi og avslutte det da han var usikker på han følte ovenfor meg. Men da sa han bare at han ikke var klar for et forhold. Etter tre dager ringer han meg og sier at han vil bo med meg og være samboer og at han har følelser og liker meg godt. Men jeg tror han viska litt og sa «jeg kan få følelser». Husker ikke helt. Men uansett så fiksa vi opp i det og da kalte han meg kona mi og snakka om fremtid, noe han gjorde og at jeg skulle være med gjengen hans på tur nå i sommer. Plutselig har han ikke følelser, aldri hatt det bare trodd det hele tiden. Jeg skulle også teste han så jeg skrev elsker deg og da skrev han deg og tilbake men dagen etterpå visste han ikke hvorfor han hadde skrevet det.

Alle problemene våres er at vi bor langt unna hverandre og har forskjellige drømmer i livet. Nå sier han plutselig at han har trodd hele tiden at han har hatt følelser, men at han aldri hadde det. Og at han kjenner det. Jeg vet han alltid har vært ustabil og har lagt han fra meg. Men vil bare høre en siste mening fra dere:

Altså går det an etter alt han har sagt?

Ville avsluttet dette nå. Det der er jo bare ustabilitet.

Anonymkode: 79764...000

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det det er å regne som sliutt, ellers kan du skylde deg selv for de problemene som skal følge. Kutt det ut.

Endret av MapleSirup
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

J

Anonymkode: 86242...64b

AnonymBruker
Skrevet

Dette er iallfall tredje tråden du starter om dette. Han er ikke interessert i deg. Likegyldig hva han sa og tenkte før. Noe har endret seg og han vil ikke mer med deg. 

Anonymkode: 70a86...de0

• Liker 6
Skrevet

Husk at når en gutt forhaster seg med ord som "kona mi" i startfasen, så betyr det at han er ganske manipulerende. Typisk når gutter også sier "vi skal gifte oss" og "jeg er forelsket i deg" etter å ha møtt jenta to ganger. Dette viser at gutten har manipulerendes karaktertrekk som vil spise deg opp senere. Been there, done that. 

Han er usikker, han vet ikke hva han vil, han lurer seg selv. Kom deg unna før det er for sent. Han virker svært ustabil og ganske umoden. Det er ingenting du kan gjøre for å endre verken han eller hva han føler om deg. Vis verdighet og selvrespekt ved å avslutte det. Var selv innblandet med en slik fyr, og han ødela meg til slutt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har avsluttet det helt og jeg har så og si kommet meg litt over det. Og ja jeg vet han ikke vil ha meg, men er ikke det jeg lurer på. Jeg lurer på om det går an og tro i etter måneder og antall besøk om man er interissert i en person etter hvordan han han har vært?

Altså han har kommet hjem fra jobb der han har sagt «jeg har tenkt på deg i hele dag» «snuppa mi❤️« når jeg har hjulpet han med noe. Sier elsker deg tilbake og tatt initativ til hvert eneste møte. Helt til og bare «jeg har trodd hele tiden at jeg har hatt følelser»

Jeg skjønner ikke og det jeg vil ha svar på

Skrevet

Vi har avsluttet det helt og jeg har så og si kommet meg litt over det. Og ja jeg vet han ikke vil ha meg, men er ikke det jeg lurer på. Jeg lurer på om det går an og tro i etter måneder og antall besøk om man er interissert i en person etter hvordan han han har vært?

Altså han har kommet hjem fra jobb der han har sagt «jeg har tenkt på deg i hele dag» «snuppa mi❤️« når jeg har hjulpet han med noe. Sier elsker deg tilbake og tatt initativ til hvert eneste møte. Helt til og bare «jeg har trodd hele tiden at jeg har hatt følelser»

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Anonymbruker78 said:

Han har sagt det han vet du ønsker å høre. Det som får deg til å bli mo i knærne etter han. 
På den måten fikk han beundring og annet du "gav" ham, som sex, oppmerksomhet, selskap etc..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han har sagt det han vet du ønsker å høre. Det som får deg til å bli mo i knærne etter han. 
På den måten fikk han beundring og annet du "gav" ham, som sex, oppmerksomhet, selskap etc..

Værste er at han var ikke ute etter sex heller fordi vi hadde det bare da vi lødene begge to. Var mange ganger jeg var der uten at vi gjorde det.

Skrevet
Anonymbruker78 skrev (1 time siden):

Men dette er det jo bare han som kan gi deg svar på? Hva andre tenker og mener er jo ikke nødvendigvis det samme som han mener.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg lurer på om det går an og tro i etter måneder og antall besøk om man er interissert i en person etter hvordan han han har vært?

Altså han har kommet hjem fra jobb der han har sagt «jeg har tenkt på deg i hele dag» «snuppa mi❤️« når jeg har hjulpet han med noe. Sier elsker deg tilbake og tatt initativ til hvert eneste møte. Helt til og bare «jeg har trodd hele tiden at jeg har hatt følelser"

Ja, det går an. 

Anonymkode: d63c4...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...