AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Ønsker en tur hvor vi kan spasere masse og se flott arkitektur og koselige cafeer og restauranter. Han vil drikke øl, og jeg vil gjerne ha gode skjønnhetsklinikker! (Alt fra ansiktsbehandlinger, massasjer, manikyr og gjerne også botox😬) Er det noen som har tips? Alt av tips er varmt velkomment! Anonymkode: b7a8b...618
Chomsky89 Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ønsker en tur hvor vi kan spasere masse og se flott arkitektur og koselige cafeer og restauranter. Han vil drikke øl, og jeg vil gjerne ha gode skjønnhetsklinikker! (Alt fra ansiktsbehandlinger, massasjer, manikyr og gjerne også botox😬) Er det noen som har tips? Alt av tips er varmt velkomment! Har vært 1 mnd i begge disse byene. Krakow har en litt "tyngre" luft som du ikke finner ellers i polen. Det er ofte veldig trangt i sentrum. i forrhold til størrelsen i sentrum tror jeg krakow og praha topper når det gjelder antall besøkene per m2. I europa. Gdansk føler jeg topper denne ganske greit etter dine kriterier, men jeg er usikker på dette hva gjelder skjønhetsklinikker. Krakow er jo dog den byen med mest turisme i polen, så du kommer sikkert til å høre mye fint om den. Men mye av den turismen skyldes nærheten til auschwitz Endret 9. juli 2022 av Chomsky89
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 14 hours ago, Chomsky89 said: Har vært 1 mnd i begge disse byene. Krakow har en litt "tyngre" luft som du ikke finner ellers i polen. Det er ofte veldig trangt i sentrum. i forrhold til størrelsen i sentrum tror jeg krakow og praha topper når det gjelder antall besøkene per m2. I europa. Gdansk føler jeg topper denne ganske greit etter dine kriterier, men jeg er usikker på dette hva gjelder skjønhetsklinikker. Krakow er jo dog den byen med mest turisme i polen, så du kommer sikkert til å høre mye fint om den. Men mye av den turismen skyldes nærheten til auschwitz Tusen takk for godt svar! Valget blir Gdansk 🥰 Er ikke så glad i altfor mye mennesker, og du var en andre som nevnte at Krakow har mer turisme på sommeren og at det kan føles trangt. Takk som deler erfaringer! Krysser fingrene for at kanskje noen andre har tips om skjønnhetsklinikker 😬 Anonymkode: b7a8b...618 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå