EXIA Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Fikk utstyrsliste fra barnehagen, og trenger tips til bra regntøy uten for, vanntett parkdress, votter og sko jeg trenger til oppstart i august. Gjerne konkrete merker. Barnet er ett år.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Har brukt for det meste Reflex og Reima til mine barn. Stort sett vært fornøyd. Har du Barna Hus i nærheten finner du det du trenger der. evt sjekk nettbutikken. Kan selvsagt også kjøpe brukt. Har for det meste brukt Vikingsko og støvler, både sommer og vinter. De minste er ikke så veldig mye ute, så de trenger ikke det dyreste og mest slitesterke. Komfort er det viktigste for de. Anonymkode: 329cc...94c
EXIA Skrevet 9. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har brukt for det meste Reflex og Reima til mine barn. Stort sett vært fornøyd. Har du Barna Hus i nærheten finner du det du trenger der. evt sjekk nettbutikken. Kan selvsagt også kjøpe brukt. Har for det meste brukt Vikingsko og støvler, både sommer og vinter. De minste er ikke så veldig mye ute, så de trenger ikke det dyreste og mest slitesterke. Komfort er det viktigste for de. Anonymkode: 329cc...94c Tusen takk for tips😊
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har brukt for det meste Reflex og Reima til mine barn. Stort sett vært fornøyd. Har du Barna Hus i nærheten finner du det du trenger der. evt sjekk nettbutikken. Kan selvsagt også kjøpe brukt. Har for det meste brukt Vikingsko og støvler, både sommer og vinter. De minste er ikke så veldig mye ute, så de trenger ikke det dyreste og mest slitesterke. Komfort er det viktigste for de. Anonymkode: 329cc...94c Det kommer helt sn på bhg. Vår var ute mye og derfor viktig med godt tøy Anonymkode: a2ce7...983
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Sjekk ut nordbjørn på jollyroom. Har kjøpt både regndress og regntøy uten for, sydvest, noen typer sko og vinterdress (igloo-modellen). Veldig fornøyd og billig - ikke opplevd et eneste hull eller at barnet blir våt. Vi liker å ha to av hver ting da - gjerne litt dyrt til å ha hjemme, og utstyr som jeg ikke er redd for i bhg. Anonymkode: 06b9e...f89
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Lille på 2 her skal starte i august 🖐😁 finn.no er min bestevenn 😂 også har de fleste barnebutikker slag nå på 50% 70% det er bare å lette. Her ble det Helly hassen regntøy som tåler en god del regn. Nesten helt nytt kjøpt brukt på finn for 200 kr dem er veldig dyre i butikkene. Anonymkode: 5c4c8...0ff
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 Sunnmøring her 🌧 1 åring - Regndress fra Kattnakken, men med tynt for. Kan brukes året rundt. - Parkdress fra Reflex, Kvarven. Fikk vite at det var favoritten i barnehagen da den ikke har en irriterende hette, men en god og høy hals. Anbefaler ikke vanntett fordi da puster den dårlig på en fin vår/høst/sommer dag. Du har uansett en regndress som er vanntett. - Vinterdress fra Polarn O. Pyret Weatherpro. Den er kåret som beste vinterdressen og det med en god grunn. Votter fra Refleks Vintersko fra Reflex og/eller Viking Luer fra Reflex Ull fra Devold, Lillelam, Reflex - ULL ER GULL - Bare la ungen gå i ull: Puster, varmer og regulerer. Tøfler bruker vi ikke, men kjøper bare lette og rimelige fra eks. skoringen. Anonymkode: ee168...44d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #8 Skrevet 9. juli 2022 Reima! Har hatt i både regntøy og dresser, og ungene er alltid tørre og varme. Til de minste er det veldig mye bra på Finn, for det slites jo minimalt. Anonymkode: cd238...65d 1
Heln Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 Vi har brukt og vært fornøyd med: kattnakken regntøy nameit luer og votter nameit parkdress reima vinterdress hustandclaire/joha/lillelam ullklær
Sydenkupp Skrevet 9. juli 2022 #10 Skrevet 9. juli 2022 Heln skrev (8 minutter siden): Vi har brukt og vært fornøyd med: kattnakken regntøy nameit luer og votter nameit parkdress reima vinterdress hustandclaire/joha/lillelam ullklær Kan signere denne, da vi bruker akkurat dette selv faktisk. Reima-votter med glidelås er også bra. Husk at alt denne kan som flere skrives kjøpes brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå