AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #21 Del Skrevet 11. juli 2022 Hoppet i det og skiftet jobb. Fra trygg og go i nordsjøen med god betaling, men med kjipe arbeidsdager. Tok jobb i helsevesenet med lavere lønn, men 100% trivsel. Angrer ikke ett eneste sekund. Anonymkode: 18cec...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 11. juli 2022 #22 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg gikk fra å være ung ufør til å utdanne meg og jobbe som sykepleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #23 Del Skrevet 11. juli 2022 Er stolt over: At jeg overtok hovedomsorgen for et barn i nær familie da h*n mistet forelderen h*n bodde sammen med. At jeg sto i det, tilga og jobbet oss gjennom utroskap og andre større utfordringer. Den jeg har blitt. Tålmodig, forståelsesfull, rettferdig, utholden, genuint interessert, hjelpsom, empatisk, reflektert, klok og generelt et godt menneske. 😁 Anonymkode: 59e3f...be8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå