Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg kikker på studier/jobber, og min førsteprioritet er å finne en utdanning som leder til en jobb man kan utføre hjemme. Altså, hjemmekontor. Det finnes jo telefonselgere og chat-hjelp, men jeg ønsker noe som jeg kan leve på. 

Har du hjemmekontor? Hva utdannet du deg som / hvilken stilling har du?

Anonymkode: 8149c...dd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hjemmekontor litt når jeg vil, jobber delvis på kontoret og delvis hjemme. Jobber som innkjøper. Mange jobber innenfor regnskap kan også gjøres stort sett hjemmefra.

Anonymkode: ef512...c63

• Liker 1
Skrevet

Jobber som utvikler, bachelor i informatikk. Kan jobbe både på kontoret og hjemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jurist i staten - kontor 1 dag i uka ellers hjemmekontor 

Anonymkode: da568...d84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jurist i staten - kontor 1 dag i uka ellers hjemmekontor 

Jeg har tenkt mye på denne karriereretningen. Hva gjør du til daglig? Bistår bedrift med juridisk kompetanse, eller noe annet? Lønn (+ erfaring?). Takk :)

AnonymBruker
Skrevet
proghodet skrev (2 timer siden):

Jobber som utvikler, bachelor i informatikk. Kan jobbe både på kontoret og hjemme.

Samme her. 

Anonymkode: 4bb2c...155

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her. 

Skulle si: «samme her, flexi tid og hjemmekontor hvis man ønsker»

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Utvikler ja. Mannen min jobber som dette, primært fra hjemmekontor. Selv jobber jeg i staten, men vi får maksimalt to dager i uka med hjemmekontor hos oss.

Ellers kjenner jeg en grafisk designer som nesten utelukkende jobber hjemmefra.

Anonymkode: af427...cf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har tenkt mye på denne karriereretningen. Hva gjør du til daglig? Bistår bedrift med juridisk kompetanse, eller noe annet? Lønn (+ erfaring?). Takk :)

Rådgivning tilsyn saksbehandling av klagesaker underviser en del og noe utviklingsarbeid. Relativt varierte arbeidsoppgaver.

lønn fra ca 550- 700 avh av kompetanse og erfaring 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utdannet i HR og ledelse, jobber på økonomiavdeling. Valgfritt hjemmekontor, men ønske fra arbeidsgiver om noe fysisk tilstedeværelse.

Anonymkode: 52d9b...196

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Utvikler ja. Mannen min jobber som dette, primært fra hjemmekontor. Selv jobber jeg i staten, men vi får maksimalt to dager i uka med hjemmekontor hos oss.

Ellers kjenner jeg en grafisk designer som nesten utelukkende jobber hjemmefra.

Anonymkode: af427...cf2

Så mannen din jobber i et privat selskap med bachelor? Hvor mye tjener han (erfaring?)? Takk :)

Har tenkt på å programmere/bli utvikler, men det er vanskelig å finne ut hvilke studieretninger som leder til jobb m/ hjemmekontor. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er arealplanlegger og kan jobbe hjemmefra. Utdanningen gjør også at en kan jobbe med byggesaker. Tips: https://www.planutdanning.no/

Anonymkode: 68f72...2ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber som analytiker i bank. Jeg har så mye hjemmekontor jeg ønsker. Pleier dukke opp på kontoret en gang i uka. 

Anonymkode: 8523e...ce1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei,

Jeg kikker på studier/jobber, og min førsteprioritet er å finne en utdanning som leder til en jobb man kan utføre hjemme. Altså, hjemmekontor. Det finnes jo telefonselgere og chat-hjelp, men jeg ønsker noe som jeg kan leve på. 

Har du hjemmekontor? Hva utdannet du deg som / hvilken stilling har du?

Jeg har hjemmekontor og jobber i olje/gass sektoren. I vårt firma har alle mulighet til å jobbe hjemmefra inkl. de som er ledere.

Anonymkode: bfebd...0ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hjemmekontor og jobber i olje/gass sektoren. I vårt firma har alle mulighet til å jobbe hjemmefra inkl. de som er ledere.

Det er jo en gigantisk sektor. Hvilken utdanning har du? Hvilken stilling, erfaring og lønn?

Tror du sektoren kommer til å vare et nytt arbeidsliv? Mtp klima?

AnonymBruker
Skrevet

Jobber som analytiker i bank. Jeg har så mye hjemmekontor jeg ønsker. Pleier dukke opp på kontoret en gang i uka. 

Anonymkode: 8523e...ce1

Lønn og utdanning? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en gigantisk sektor. Hvilken utdanning har du? Hvilken stilling, erfaring og lønn?

Tror du sektoren kommer til å vare et nytt arbeidsliv? Mtp klima?

Hva har lønn og klima med saken å gjøre? Og hvis du leser hva jeg har skrevet, så har lederne også hjemmekontor....så uavhengig av utdanning, alle har samme mulighet til å jobbe hjemmefra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva har lønn og klima med saken å gjøre? Og hvis du leser hva jeg har skrevet, så har lederne også hjemmekontor....så uavhengig av utdanning, alle har samme mulighet til å jobbe hjemmefra.

Men jeg vet jo ikke i hvilken undersektor du jobber i. Da kan jeg ikke vite hva lederjobbene går ut på. 

Lønn er jo åpenbart fordi jeg vurderer karriereretningen. Eller tenker du at det er totalt irrelevant?

Klima nevnte jeg som en faktor i utfasing av olje og gass, om du hadde merket noe til det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er arealplanlegger og kan jobbe hjemmefra. Utdanningen gjør også at en kan jobbe med byggesaker. Tips: https://www.planutdanning.no/

Anonymkode: 68f72...2ed

Kult! Hvor lenge har du vært i din nåværende stilling, og hva tjener du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også utvikler og har hjemmekontor og fleksitid.

Anonymkode: 4556e...f0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...