AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hei dere jeg trenger litt råd til hvordan jeg skal gi slipp og gå videre. Jeg har vært i forhold med en mann som jeg møtte via jobb for fem år siden, og jeg gav virkelig alt for å være med han og få forholdet til å fungere, men han hadde lite medfølelse eller empati ofte og alt gikk på hans premisser og hans tid. Men vi hadde to fine år de siste to årene, men så gjør han det slutt igjen for 2 mnd, det har han gjort noen ganger. Jeg vet dette ikke er sunt og at jeg fortjener bedre men synes det er så fryktelig vanskelig å gi slipp og gå videre. Tenker på han hele tiden og vil være sammen med han enda. Den logiske delen av meg vet at jeg må videre og finne en som elsker meg. Vi har mye kontakt og jeg vet det ikke hjelper på å gå videre, men jeg synes det er så vanskelig å ikke svare og blokkere han. Er så glad i familien hans også og livet jeg hadde med dem. Nei off måtte bare få ut ting. Takk Anonymkode: f482c...6c8
MakeItHappen Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Les boken Hekta av Sissel Gran. Mulig du er i et hekt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå