AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Mannen drikker oftest for mye. Og nå i ferien har han begynt å drikke mer før barna er i seng, noe jeg ikke liker. Var så dum å kommentere det i kveld etter han hadde tatt noen glass før barna var i seng, og da ble han sint. Han er typisk «martyr» som går i offerrolle, han gjør aldri noe galt. Og vi skal reise på ferie tirsdag. Nå sier han at han ikke blir med, at han skal flytte fra oss og be om skilsmisse. Hva gjør jeg? Anonymkode: baca3...7ef
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 La han gjøre det. Anonymkode: 63ee0...75f 5
tånegla Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Ta ham på ordet. Når han truer med slik for å få det som han vil, da er det ikke liv laga. Han nekter på at han har et problem, for å bli rusfri må en innse at en har et problem. Så må man noen runder på avrusning, dette tar gjerne flere år. Vil du bruke livet ditt på å vente? Ønsker du å utsette barna dine for en slik oppvekst? Reis alene, book om billetter om du må. 💜 Lykke til, jeg heier på deg!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 La ham gå. Pass på barna, dine valg går utover deres fremtid som trygge/glade voksne. Å slutte å drikke for en som ikke ser en har problemer tar år. Tro meg. Hilsen tørrlagt ( uten barn heldigvis.) Anonymkode: 014ae...e97 1
Nappetass1 Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Ønsker du deg en mann som velger alkoholen over familien? Ikke? Buh-bye😌 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 I alle dager så umoden han er. Hadde latt han gå. Anonymkode: 1d6f7...84c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #7 Skrevet 10. juli 2022 Det er lett å hive ut «la han gå». Men det er jo ikke så lett etter mange år sammen og små barn. Boligmarkedet er håpløst og svært vanskelig her i området. Dessuten er det vanskeligste at jeg elsker mannen og ønsker vi skal ha det bra. Jeg takler bare ikke drikkingen. Ts Anonymkode: baca3...7ef 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå