Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hellu, ok så jeg trenger litt hjelp til å forstå hva som er galt her.

Vi har hatt flere sånne tilfeller der han sier han skal gjøre noe og så gjør han det ikke allikevell.

eksempel 1. 

i går så skulle jeg til frisøren. Dagen før så sa han at seff skulle han kjøre meg til frisøren. Dagen etter så sa han du har vel ikke tenkt til å ta buss? Jeg håper du rekna med at jeg skal kjøre deg?’ På en glad måte. Frisøren er 15 min borte med å gå, det er ikke langt. Men en halvtime før jeg skulle være hos frisøren så fikk han en mld av broren om samboeren min kunne hente han, og det med en gang håpet broren på og samboeren min skulle få betalt for dette. Og samboeren min nevner det til meg og ender opp med å kjøre broren hjem istedet for å kjøre meg til frisøren. Selvfølgelig litt snurt av dette, men det går fint, fin tur.

Eksempel 2. 

min samboer har en hobby som han får betalt for, ved f.eks stå vakt. Han ønsket virkelig ha meg med og jeg sa egentlig jeg skal tenke på det. Men han sa til meg men jeg ønsker virkelig at du er med så frister det mer om du får lønna for den dagen? Jeg gikk til slutt med på det. 
Flere uker etter så får jeg aldri overført den lønnen for den vakten vi sto. Så i dag ved en passende anledning hørte jeg med han om han hadde glemt det (jeg synes det er litt ubehagelig å spørre om sånt). Men da sa han åh nei vi fikk ikke lønn for den dagen allikevel men vi fikk noen hundre kroner for bensin for reisen, men du kan få dem viss du vil det sier han. 

Hva tenker dere her? 

Anonymkode: 0ead5...c6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at han er litt vimsete og at du heller kan ordne deg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På eksempel en tenker jeg at han kunne kjørt deg til frisøren også. Først, før han hentet broren. Hvis det tar 15 min å gå kan det ikke ta mange min å kjøre. 

Eksempel to har jeg i grunn ingen formening om. 

Anonymkode: d60e1...4b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...