AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Jeg er i begynnelsen av 30-årene og leier. Har per nå folkereg. Adresse hos mine foreldre rett borti gata, fordi jeg har nylig flyttet hit (fra annet sted i landet). Jeg skal nok leie i 1-2 år før jeg kan kjøpe bolig. Det var lettest mtp post osv å ha der hvis jeg ikke fant noe med det første. Jeg har nå kjøpt reise- og innboforsikring. Hvis noe skjer, vil det skape kluss at jeg har en annen adresse enn der jeg faktisk bor(leier)? Reiseforsikring gjør vel ikke så mye, men innbo-forsikringen kan vel bli vanskelig om jeg har en registrert adresse annet enn der jeg bor? Anonymkode: dec35...b2b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Reiseforsikring gjør ikke noe? Antall reisedøgn du har inkludert i forsikringen løper fra det tidspunktet du drar ut døra på registrert adresse. Dvs at du kan risikere å stå helt uforsikret dersom du ikke drar fra dine foreldres hjem hver gang du skal reise og ikke retter opp i dette asap. På innboforsikringen kan du bare legge inn riktig adresse. Hilsen tidligere forsikringsrådgiver Anonymkode: 7032a...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå