AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Del Skrevet 9. juli 2022 Når jeg skal se på serier der inne er det ofte bare noen få episoder eller som nå da bår jeg ville se Ungkaren så lå episode 4,5 og 6 der😅 hva er greia ? Jeg forstår tydeligvis ikke noe her… Anonymkode: 47c7f...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 20.39): Når jeg skal se på serier der inne er det ofte bare noen få episoder eller som nå da bår jeg ville se Ungkaren så lå episode 4,5 og 6 der😅 hva er greia ? Jeg forstår tydeligvis ikke noe her… Anonymkode: 47c7f...ac7 Er du betalende medlem? Det er ofte bare noen episoder gratis for alle.. Anonymkode: 41f06...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 10. juli 2022 #3 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 20.39): Når jeg skal se på serier der inne er det ofte bare noen få episoder eller som nå da bår jeg ville se Ungkaren så lå episode 4,5 og 6 der😅 hva er greia ? Jeg forstår tydeligvis ikke noe her… Anonymkode: 47c7f...ac7 Sånn er det ofte mange steder. Ikke bare på Discovery+ Det har mest sannsynlig med rettigheter å gjøre. At de kun har rettigheter til å sende visse programmer i x antall tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 13. juli 2022 #4 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 20.39): Når jeg skal se på serier der inne er det ofte bare noen få episoder eller som nå da bår jeg ville se Ungkaren så lå episode 4,5 og 6 der😅 hva er greia ? Jeg forstår tydeligvis ikke noe her… Anonymkode: 47c7f...ac7 Discovery + er noe jeg ALDRI kommer til å skaffe meg. Etter det JÆVLA sviket deres under OL i Tokyo. Samt at de fortsatte det sviket under French open. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 13. juli 2022 #5 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 20.39): Når jeg skal se på serier der inne er det ofte bare noen få episoder eller som nå da bår jeg ville se Ungkaren så lå episode 4,5 og 6 der😅 hva er greia ? Jeg forstår tydeligvis ikke noe her… Anonymkode: 47c7f...ac7 Du må ha abonnement for å få full tilgang til alt innhold. Endret 13. juli 2022 av Matas Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå