Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser ikke problemet med flerkoneri/manneri så lenge det ikke er i smug/dobbeltliv. 

men staten skal ikke forsørge disse som singel mødre/fedre med nav stønader. 

skal du ha 4 koner /menn får du/dere forsørge de/deg selv

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil menn seg selv så vondt da? Flere koner? Inntrykket er at de aller aller fleste sliter med den ene de har og aldri blir helt fornøyd. 

Anonymkode: 822d3...824

Skrevet

jeg tror nok flerkoneri ikke er noe for menn da de har nok med å forstå en kvinne.. men åpne forhold hvor de kan pule rundt. det tror jeg de vil si ja til

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen hinder for at f.eks en mann og 4 damer kan være samboere og lage seg et lite kollektiv og leve lykkelige sammen? Det er jo uansett færre og færre som gifter seg.

Nå er jo også ekteskapet en like stor juridisk konstruksjon som det er ren kjærlighet. Hvordan skal man løse det skattemessig og juridisk om en person er gift med flere ? Hvordan deles forsørgerplikt, hvordan skattes flere personer som et, hvem skal arve, hvordan deles forsikringsutbetalinger? Hvem av konene blir den pårørende som får bestemme om mannen skal gjenopplives etc ? Et dødsfall og en skillmisse må jo være et juridisk og praktisk mareritt om flere enn 2 personer er involvert.

Anonymkode: 71d34...775

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...