Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er førstegangs så vet ikke hva alle disse tingene betyr🤪. Prøver å ikke legge så mye i det men blir jo nysgjerrig likevel når jeg kjenner så mye rart. Er 38+3.

- veldig øm i underlivet. Har vært hoven i mange måneder men ikke øm før nå. Må gå bredbeint og føler at noe skal «ramle ut» der nede 

- ubehagelige kynnere. Mensmurring nederst i magen og svie i korsryggen

- forferdelig stikking i underlivet. I går føltes det ut som konstant verk i den ene kjønnsleppa😂

Anonymkode: 5881f...ecc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er modning! Har det samme som deg, og har kun 1-2 cm åpning som jeg har hatt i en uke. Men jeg er flergangsfødende så er ikke uvanlig å gå med åpning i ukesvis da dessverre 🫠 er 39+2 så etter noen uker med maserier og mye modning/smerter er jeg skuffet over at det ikke har skjedd noe mer 😆  

Anonymkode: a0c90...b83

AnonymBruker
Skrevet

Ja er nok modning. Men det sier dessverre ingenting om når fødselen starter. 

Anonymkode: b2596...399

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, det er modning! Har det samme som deg, og har kun 1-2 cm åpning som jeg har hatt i en uke. Men jeg er flergangsfødende så er ikke uvanlig å gå med åpning i ukesvis da dessverre 🫠 er 39+2 så etter noen uker med maserier og mye modning/smerter er jeg skuffet over at det ikke har skjedd noe mer 😆  

Anonymkode: a0c90...b83

Forstår godt skuffelsen🥹

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja er nok modning. Men det sier dessverre ingenting om når fødselen starter. 

Anonymkode: b2596...399

Denne ventingen tar snart livet av meg🆘😂 prøver å ta en dag av gangen og ikke tolke for mye av det jeg kjenner, men det er vanskelig når jeg er så lei. Missliker virkelig å gå gravid, og etter et tøft svangerskap ser jeg virkelig frem til å bli ferdig..

Anonymkode: 5881f...ecc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...