Kvinnen Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 %¤"#(&/¤"%=)/¤"¤%&!!!!!! (bare litt frustrasjon som måtte ut) Vi kjøpte bærbar pc i sommer og har vært veldig fornøyd med den (Fujitsu Siemens) men så har den begynnt å slå seg av når jeg spiller "full screen" spill. Og det er så utrolig irriterende, for det betyr jo at jeg ikke kan spille de spillene Er det noen som veit hva det kan være (om det er no innstillinger jeg kan forandre på el.), så hadde jeg blitt utrolig glad!!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Det høres ut som det er noe med kjølingen og at CPU blir for varm, og dermed slukker. Med min hjelper det å støvsuge utenfor viftene på maskina for å få bort støvet, men mulig du må ha den på service.
Cronos Skrevet 17. november 2005 #3 Skrevet 17. november 2005 Kan det være at spillene er for tunge å kjøre uansett, slik at maskinen går for varm, og hun ikke kan spille dem uansett om hun renser den for støv?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. november 2005 #4 Skrevet 17. november 2005 Som Cronos sier kan det jo hende at grafikkortet ikke er kraftig nok - evt prosessoren. Hvis du tidligere har kunnet kjøre disse spillene, men den nå slår seg av høres det ut som om viften ikke kjøler nok. Hadde nettopp inne min egen laptop til service fordi den plutselig begynte å hyle og slå seg av når jeg kjørte spill jeg tidligere ikke har hatt problemer med. Det viste seg at det var problemer med viften. Det er i orden nå
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Kan det være at spillene er for tunge å kjøre uansett, slik at maskinen går for varm, og hun ikke kan spille dem uansett om hun renser den for støv? ← Den bør jo ikke bli for varm og slukke for det.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #6 Skrevet 17. november 2005 Det kan være noe med minneinnstillingene? Cache? Spiller ikke spill selv, men har hatt problemer med maskin som slo seg av og ikke fikk til ting, og det skyldtes dels feil cacheinnstillinger og dels feil med ram-en. Men alltids lurt å støvsuge og sjekke om vifta fungerer som den skal!
Kvinnen Skrevet 18. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2005 Takk for svarene jeg har fått, det blir vel til at jeg sender den til service (var heldig og fikk med 3 års uflaksforsikring gratis når jeg kjøpte den) så jeg får benytte meg av det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå