AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #21 Skrevet 11. juli 2022 arbeidsplasser kan jo selvfølgelig ansette en person i tre måneder, deretter en annen person i tre måneder, før dem hopper over til en annen kandidat i tre måneder. Og så videre, og så videre, og så videre. dessverre gidder ikke NAV å stille krav til at arbeidsplassene faktisk skal ansette folk på lik linje med andre ansatte. Dermed kan jo arbeidsplassen selvfølgelig tjene fett på at NAV betaler for arbeidskraften deres. Anonymkode: 9aaac...eb3 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #22 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 20.28): Hvor er dette? Selvfølgelig er det ikke greit, det er lavmål og skal ALDRI godtas. Anonymkode: ee434...19b Da jeg jobbet på Nille så var det en praktikant som hadde blitt lovet fast stilling i over ett år. Folk ble ansatt i mellomtiden og hun fikk bare beskjed om å vente. Jeg ble ansatt etter henne og ble butikksjefvikar etter 8 mnd. Da jeg overtok som sjef så jeg at her var ingen ledige stillinger som kunne "vente på " slik som hun hadde fått beskjed om i nesten 1.5 år. Alt var surr da jeg fikk tilgang til hennes arbeidsforhold. Hun hadde en funksjonshemming og det gjorde at hun jobbet kanskje 40% så bra sammenlignet med de andre ansatte. Nav hadde bare godkjent å utvide hennes "praksisplass". Nei altså om du vil vite om en person duger til jobben så trenger du ikke 1.5 år på finne ut av det. Ihvertfall ikke på en butikkmedarbeiderstilling. Hun fikk 5-6000kr,mens de andre kunne få 13-15.000kr for like mange timer på jobb. Noe av det første jeg gjorde var å legge frem alle kortene og sa at det har vært ledige stillinger som har blitt tildelt til andre flere ganger mens du har fått beskjed om å vente på ledig stilling. Og det var slik jeg fikk jobben her. Da jeg fikk lederrollen var det ingen ledige stillinger, noe jeg lot henne dobbeltsjekke slik at hun ikke skulle føle at jeg prøvde å bli kvitt henne. Jeg sa at alt.er ringevikar og det ønsket hun ikke. Hun sluttet på dagen og takket meg for ærligheten. Anonymkode: 6ff47...e3e 6 3 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #23 Skrevet 11. juli 2022 Samme skjedde med min mor og hennes "gjeng" fra NAV som ble hun kjent med. Hun har vært plassert i mange barnehager og etter 3-6 mnd fikk hun samme beskjed: Beklager, ingen ledige stillinger. Lykke til videre. Altså skal ikke NAV sjekke om plassen de sender sine praktikanter har ledige stillinger i det hele tatt? Også hvorfor ansette andre mens en er på prøvetid(praktikanter)? Anonymkode: 6ff47...e3e 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #24 Skrevet 11. juli 2022 Har tatt imot mange slike i min tidligere jobb. De fikk jobbe med det vi gjorde. Noen dager med rydding og plassering for å bli kjent med produkter. Noe også nyansatte starter med. Mye pga å få ned bla prestasjon angst, og finne ut hos noen med dårlig form, hvor tempo og tåle grenser ligger. Etterhvert har de fått opplæring maskiner og kundebehandling, dersom det er nytt for dem. Noen har ikke sluppet videre til feks kundebehandling og operere på maskiner, fordi de ikke mestrer mer. De klarer det ikke på egenhånd. Derav også intrapping på arb oppgaver. Et par som ikke klarte å ta imot beskjeder som alltid gjorde motsatt av de de fikk beskjed om klaget selvfølgelig på meg, og at jeg ikke lot de prøve nok. Og mente jeg ikke behandlet de bra. De ble tatt imot like godt alle sammen, og alle fikk like muligheter. Noen trengte mer tid utover max grensen til nav for å mestre, så jeg hjalp til med å skrive søknader om anbefalt forlengelse, dersom de ønsket det selv. En hadde litt mye negativ bagasje, så hvor mye men hvor sakte det gikk fremover. Og som først fikk flere forlengelse, til vedkommende var klar nok til å kunne håndtere jobben som ansatt, og ble ansatt hos oss etterhvert. Så jeg vil nok se på hvor mange klager ett sted får av brukerne, enn bare en klage. Fordi, min erfaring er at de som sliter med å tilegne seg oppgavene, er også de som påsto mest ovenfor oss som skulle lære de opp. Ble fornermet bla når vi etter mange gitte muligheter på oppgaver, endte med å ta ta over å gjøre de selv. De fikk jo ikke dritt oppgaver som ingen gadd. De fikk oppgaver noen måtte gjøre. Så de oppgavene som ble gitt, var iht stilling beskrivelse. Noen ble også fornermet dersom du måtte inn å korrigere. Kan vel si det var en 10% som ikke fungerte på Basic og enkle oppgaver. De som stakk av og gjemte seg for oppgaven, de fikk vi alltid gjort noe med. Så når jeg hører folk som klager på praksis plassen sin, blir jeg mest litt skeptisk. Og hadde nok først begynt å regarere, om veldig mange reagerer. Anonymkode: a0681...38a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #25 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har tatt imot mange slike i min tidligere jobb. De fikk jobbe med det vi gjorde. Noen dager med rydding og plassering for å bli kjent med produkter. Noe også nyansatte starter med. Mye pga å få ned bla prestasjon angst, og finne ut hos noen med dårlig form, hvor tempo og tåle grenser ligger. Etterhvert har de fått opplæring maskiner og kundebehandling, dersom det er nytt for dem. Noen har ikke sluppet videre til feks kundebehandling og operere på maskiner, fordi de ikke mestrer mer. De klarer det ikke på egenhånd. Derav også intrapping på arb oppgaver. Et par som ikke klarte å ta imot beskjeder som alltid gjorde motsatt av de de fikk beskjed om klaget selvfølgelig på meg, og at jeg ikke lot de prøve nok. Og mente jeg ikke behandlet de bra. De ble tatt imot like godt alle sammen, og alle fikk like muligheter. Noen trengte mer tid utover max grensen til nav for å mestre, så jeg hjalp til med å skrive søknader om anbefalt forlengelse, dersom de ønsket det selv. En hadde litt mye negativ bagasje, så hvor mye men hvor sakte det gikk fremover. Og som først fikk flere forlengelse, til vedkommende var klar nok til å kunne håndtere jobben som ansatt, og ble ansatt hos oss etterhvert. Så jeg vil nok se på hvor mange klager ett sted får av brukerne, enn bare en klage. Fordi, min erfaring er at de som sliter med å tilegne seg oppgavene, er også de som påsto mest ovenfor oss som skulle lære de opp. Ble fornermet bla når vi etter mange gitte muligheter på oppgaver, endte med å ta ta over å gjøre de selv. De fikk jo ikke dritt oppgaver som ingen gadd. De fikk oppgaver noen måtte gjøre. Så de oppgavene som ble gitt, var iht stilling beskrivelse. Noen ble også fornermet dersom du måtte inn å korrigere. Kan vel si det var en 10% som ikke fungerte på Basic og enkle oppgaver. De som stakk av og gjemte seg for oppgaven, de fikk vi alltid gjort noe med. Så når jeg hører folk som klager på praksis plassen sin, blir jeg mest litt skeptisk. Og hadde nok først begynt å regarere, om veldig mange reagerer. Anonymkode: a0681...38a Vel jeg tenker mer på dårlig behandling med hensyn til fordommer og tapte arbeidsmuligheter, som ikke går ut på at man har gjort jobben dårlig. Har selv opplevd å bli utsatt for aggresjon og nedlatende kommentar for ting jeg ikke hadde lært noe sted, men arbeidsgiver ville tydelivis at jeg skulle kunne fra før. Jeg klaget aldri, fordi jeg ville bli i jobben og tenkte at det finnes så mange forskjellige typer mennesker her i verden, noe må man bare tåle dessverre. NAV praktikanter er ofte utsatt for fordommer vil jeg påstå. Selv om praktikanten gjør en god jobb hører også mange at det ikke er mulighet for fast jobb, om ikke arbeidsgiver lyver til NAV om at personen er bra. Jeg ser ikke helt hvorfor en arbeidsgiver skulle si til NAV at personen er bra, hvis de likevel er dårlige? For så å si at det ikke finnes noen stilling til dem. Det hender en del. Anonymkode: eb271...7dd 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #26 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vel jeg tenker mer på dårlig behandling med hensyn til fordommer og tapte arbeidsmuligheter, som ikke går ut på at man har gjort jobben dårlig. Har selv opplevd å bli utsatt for aggresjon og nedlatende kommentar for ting jeg ikke hadde lært noe sted, men arbeidsgiver ville tydelivis at jeg skulle kunne fra før. Jeg klaget aldri, fordi jeg ville bli i jobben og tenkte at det finnes så mange forskjellige typer mennesker her i verden, noe må man bare tåle dessverre. NAV praktikanter er ofte utsatt for fordommer vil jeg påstå. Selv om praktikanten gjør en god jobb hører også mange at det ikke er mulighet for fast jobb, om ikke arbeidsgiver lyver til NAV om at personen er bra. Jeg ser ikke helt hvorfor en arbeidsgiver skulle si til NAV at personen er bra, hvis de likevel er dårlige? For så å si at det ikke finnes noen stilling til dem. Det hender en del. Anonymkode: eb271...7dd Det kan vel hende at personen er bra nok som praktikant under veiledning men at personen ikke vil fungere som selvstendig arbeidstaker? Eventuelt at person regnes som kvalifisert i søkeprosessen men at det dukker opp søkere som er langt mer kvalifisert og personlig egnet? Betyr ikke at praktikanten var udugelig, bare at bedriften ønsker den beste søkeren. Anonymkode: d5ebd...602
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #27 Skrevet 11. juli 2022 Forskningen er iallefall ganske klar på dette - det er et fåtall som får fast jobb etter å ha vært på arbeidspraksis i regi av NAV. https://www.nrk.no/norge/forskningsrapport_-arbeidsgivere-skyr-folk-som-har-hatt-arbeidstrening-via-nav-1.13822398 Jeg har selv vært på praksis for tre år siden var det vel i et firma hvor firmaet krydde over av folk som var der gjennom NAV. Jeg hadde et inntrykk av at det nærmest ingen der var fast ansatte. Firmaet gikk konkurs på vårparten i år og dette faktisk i IT bransjen. Jeg hadde allerede en dårlig magefølelse da jeg ble plassert der, var negative regnskapstall langt bakover i tid. Anonymkode: 9e1d6...dfd 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #28 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 19.55): Hva tenker dere om folk som er på arbeidspraksis via NAV? Jeg spør fordi jeg har sett så mye dårlig behandling av praksiskandidater. Forstår ikke folk at dette er noe som kan skje hvem som helst? Syns dere det er greit å behandle nav praktikanter dårligere enn andre ansatte, selv om de gjør en like god jobb som andre ansatte, bare fordi de er der via NAV? Anonymkode: eb271...7dd Jeg stortrivdes i hvertfall i min halvårige praksis i en storby i Norge. Lærte masse av både ansatte og brukere. Tror også du skal være litt varsom med å generalisere ut fra noen få situasjoner. At enkelte studenter mistrives eller behandles dårlig i praksis gjelder ikke nødvendigvis "mange" eller "alle". Anonymkode: 18196...80e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #29 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan vel hende at personen er bra nok som praktikant under veiledning men at personen ikke vil fungere som selvstendig arbeidstaker? Eventuelt at person regnes som kvalifisert i søkeprosessen men at det dukker opp søkere som er langt mer kvalifisert og personlig egnet? Betyr ikke at praktikanten var udugelig, bare at bedriften ønsker den beste søkeren. Anonymkode: d5ebd...602 Til en butikk jobb i kasse? Som jeg er langt overkvalifisert til, men stor koser meg med og jeg får skryt for å gjøre en god jobb i, i tillegg til at jeg er mye mer medgjørlig og yter bedre service enn enkelte faste ansatte. Anonymkode: eb271...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #30 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg var utplassert gjennom nav. Ble tatt godt i mot. Ble fast ansatt etterpå Anonymkode: 4b778...0df Jeg og. Ingen visste egentlig at jeg var utplassert gjennom NAV heller. Anonymkode: 13cad...697 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #31 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): arbeidsplasser kan jo selvfølgelig ansette en person i tre måneder, deretter en annen person i tre måneder, før dem hopper over til en annen kandidat i tre måneder. Og så videre, og så videre, og så videre. dessverre gidder ikke NAV å stille krav til at arbeidsplassene faktisk skal ansette folk på lik linje med andre ansatte. Dermed kan jo arbeidsplassen selvfølgelig tjene fett på at NAV betaler for arbeidskraften deres. Anonymkode: 9aaac...eb3 Det er faktisk også sånn at noen bruker det til å skaffe seg referanser for å søke seg videre. De vil ikke alltid være videre der de har vært i arbeidspraksis. Anonymkode: 13cad...697 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #32 Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 21.10): Rart. Har vært innom flere arbeidsplasser som har hatt utplasserte gjennom NAV, men har aldri opplevd at de ble dårligere behandlet enn resten av oss. Et par av de utplasserte har nok havnet på feil plass og var ikke utadvent nok, eller teknisk nok, eller detaljorientert nok for jobben de ble satt til å gjøre. Men da fikk de arbeidsoppgaver som passet bedre for deres personlighet, evner og erfaring. De ble ikke dårligere behandlet, men flyttet litt på slik at arbeidsplassen og den utplasserte begge fikk mest mulig ut av situasjonen. Flere ble fast ansatte. Hvilken type yrke ser du dette i? Veldig synd om det er slik, men skal jo behandles bra selv om man er utplassert gjennom NAV. Men jeg vil tro fast ansatte vil få førsterett til de skiftene de ønsker og sånn. Det handler om ansennitet. Anonymkode: 9134e...3d1 wow for en raus arbeidsplass. høres ut som et kanon arbeidsmiljø, sånn seriøst! Anonymkode: 38e6a...a61 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #33 Skrevet 12. juli 2022 Jeg kom inn på min arbeidsplass som NAV-praktikant, men det tok nesten fire år fra første praksisperiode til fast ansettelse. Det var mange midlertidige kontrakter i mellomtiden. Der jeg jobber har vi alltid NAV-praktikanter, men i løpet av de siste 10 årene er vi vel to stk som er blitt ansatt. De andre er der for ren arbeidstrening og avklaring, der det ikke er meningen at man skal bli ansatt på sikt heller. Det handler rett og slett om å finne ut av om man klarer å jobbe i det hele tatt, og hvor mye. Praktikantene hos oss, meg selv inkludert, har blitt godt behandlet og er blitt regnet med på lik linje med de som er ansatt. Anonymkode: 08201...ef9 2
Laraa Skrevet 12. juli 2022 #34 Skrevet 12. juli 2022 (endret) Dårlig erfaring. Fikk praksis der de egentlig hadde null bruk for meg, jeg ble satt til å tørke støv for "å ha noe å gjøre på" som de sa. Jeg ble sett på som ubrukelig og en det er noe med. F eks ble jeg på et sted konsekvent snakket til med babystemme. Stemmen ble lagt om når sjefen snakket til meg. Hun detaljforklarte hvordan du tørker støv mens hun demonstrere med sakte bevegelser. Eller plassert foran en PC men ikke tiltrodd en eneste oppgave. Da jeg etterspurte dette, ble jeg forklare at hun ikke har tid akkurat nå. Aldri tid, dag etter dag. Så jeg satt ofte 6 timer foran en PC og bare stirret rett foran meg. Hun lurte dessuten på om jeg vet hvordan et bankkort fungerer da jeg ble spurt om å kjøpe inn litt materiell til praksisplassen. Jeg har opplevd å være den eneste som ikke ble invitert på en jobbtilstelning på fritiden, fordi jeg bare er plassert fra nav. Jepp, jeg har erfaring med å være annenrangs. Nav har vært helt fantastisk på min vei til det ordinære arbeidslivet og fagbrev. De oppfordret meg til å flytte til utlandet for et år og pushet meg deretter til å søke jobb da jeg kom til Norge, fordi de så og trodde på at jeg en dag ville få fagbrev, fast jobb og utdanning, og en dag klare meg helt uten dem. Jeg er svært takknemlig ovenfor Nav, men kan ikke si det samme om praksisplassene jeg har kjempet meg gjennom på veien dit. Jeg er sjeleglad for å ha en helt vanlig jobb med helt vanlig, god lønn på det ordinære arbeidsmarkedet, langt vekk fra nav-systemet Endret 12. juli 2022 av Laraa 3 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #35 Skrevet 13. juli 2022 Jeg har vært på arbeidstrening hos Fretex-butikken og Blå Kors-butikken, men fikk ingen ordinær jobb i ettertid. Sånn er det med andre mennesker som har vært på disse to stedene også. På Fretex-butikken er det noen ordinære butikkmedarbeidere som har jobba der i mange år, mens de andre er der via NAV. På Blå Kors-butikken er det kun to ordinære ansatte og de har jobba der i veldig mange år, mens de andre er der via NAV eller jobber der "frivillig". Jeg vet at kjeder som Nille, Normal, Europris, Rusta og Joker også har masse folk på arbeidstrening. Det er derfor sjeldent at Nille, Normal og Europris går konkurs, fordi at disse kjedene har reduserte lønnskostnader. Her i Fredrikstad er det meget synlig. Jeg visste ikke at Joker-butikken i Fredrikstad sentrum drev på med arbeidstrening, fordi jeg trodde alle de ansatte i den butikken var ordinært ansatte. Dessuten kjenner jeg én person som jobber der og vedkommende får vanlig lønn. Arbeidstrening kan i sjeldne tilfeller være positivt og nyttig, men som regel er det ikke noe positivt med det. De færreste får fast stilling etter praksisperioden. I tillegg er det en kynisk måte å drive butikk på og det er gratis arbeidskraft for selskapet. Det er særlig i butikkbransjen at arbeidstrening misbrukes. Tre andre matbutikker i Fredrikstad: - Kiwi Kråkerøybrua har meget hyppig utskiftning av de ansatte, men jeg håper dette er folk i ordinære stillinger og ikke folk som benyttes i arbeidstrening. - Coop Extra Glommen Brygge har mange faste ansatte og jeg håper alle der får rettferdig lønn. - Coop Mega Torvbyen bruker funksjonshemmede mennesker til påfylling av varer. Anonymkode: c4b44...d3a 2 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #36 Skrevet 13. juli 2022 On 7/11/2022 at 9:48 AM, AnonymBruker said: Da jeg jobbet på Nille så var det en praktikant som hadde blitt lovet fast stilling i over ett år. Folk ble ansatt i mellomtiden og hun fikk bare beskjed om å vente. Jeg ble ansatt etter henne og ble butikksjefvikar etter 8 mnd. Da jeg overtok som sjef så jeg at her var ingen ledige stillinger som kunne "vente på " slik som hun hadde fått beskjed om i nesten 1.5 år. Alt var surr da jeg fikk tilgang til hennes arbeidsforhold. Hun hadde en funksjonshemming og det gjorde at hun jobbet kanskje 40% så bra sammenlignet med de andre ansatte. Nav hadde bare godkjent å utvide hennes "praksisplass". Nei altså om du vil vite om en person duger til jobben så trenger du ikke 1.5 år på finne ut av det. Ihvertfall ikke på en butikkmedarbeiderstilling. Hun fikk 5-6000kr,mens de andre kunne få 13-15.000kr for like mange timer på jobb. Noe av det første jeg gjorde var å legge frem alle kortene og sa at det har vært ledige stillinger som har blitt tildelt til andre flere ganger mens du har fått beskjed om å vente på ledig stilling. Og det var slik jeg fikk jobben her. Da jeg fikk lederrollen var det ingen ledige stillinger, noe jeg lot henne dobbeltsjekke slik at hun ikke skulle føle at jeg prøvde å bli kvitt henne. Jeg sa at alt.er ringevikar og det ønsket hun ikke. Hun sluttet på dagen og takket meg for ærligheten. Anonymkode: 6ff47...e3e Ja, det er helt ekstremt. Uendelig synd på hun dama. Ett og et halvt år er lenge å jobbe gratis og bli lurt til at man skal få fast jobb. Anonymkode: dd1f0...240 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #37 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har vært på arbeidstrening hos Fretex-butikken og Blå Kors-butikken, men fikk ingen ordinær jobb i ettertid. Sånn er det med andre mennesker som har vært på disse to stedene også. På Fretex-butikken er det noen ordinære butikkmedarbeidere som har jobba der i mange år, mens de andre er der via NAV. På Blå Kors-butikken er det kun to ordinære ansatte og de har jobba der i veldig mange år, mens de andre er der via NAV eller jobber der "frivillig". Jeg vet at kjeder som Nille, Normal, Europris, Rusta og Joker også har masse folk på arbeidstrening. Det er derfor sjeldent at Nille, Normal og Europris går konkurs, fordi at disse kjedene har reduserte lønnskostnader. Her i Fredrikstad er det meget synlig. Jeg visste ikke at Joker-butikken i Fredrikstad sentrum drev på med arbeidstrening, fordi jeg trodde alle de ansatte i den butikken var ordinært ansatte. Dessuten kjenner jeg én person som jobber der og vedkommende får vanlig lønn. Arbeidstrening kan i sjeldne tilfeller være positivt og nyttig, men som regel er det ikke noe positivt med det. De færreste får fast stilling etter praksisperioden. I tillegg er det en kynisk måte å drive butikk på og det er gratis arbeidskraft for selskapet. Det er særlig i butikkbransjen at arbeidstrening misbrukes. Tre andre matbutikker i Fredrikstad: - Kiwi Kråkerøybrua har meget hyppig utskiftning av de ansatte, men jeg håper dette er folk i ordinære stillinger og ikke folk som benyttes i arbeidstrening. - Coop Extra Glommen Brygge har mange faste ansatte og jeg håper alle der får rettferdig lønn. - Coop Mega Torvbyen bruker funksjonshemmede mennesker til påfylling av varer. Anonymkode: c4b44...d3a Det er mange som bruker arbeidspraksis til å få referanser til å senere søke på en vanlig jobb. Jeg kjenner noen som i dag er vanlig fast ansatte, men som hadde praksisplass først for å få referanser. Anonymkode: 13cad...697 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #38 Skrevet 13. juli 2022 Ingen bør godta den galskapen. Anonymkode: dd2f1...a1b 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #39 Skrevet 13. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er mange som bruker arbeidspraksis til å få referanser til å senere søke på en vanlig jobb. Jeg kjenner noen som i dag er vanlig fast ansatte, men som hadde praksisplass først for å få referanser. Anonymkode: 13cad...697 Ja, praksisplass kan ha sin verdi som f.eks når man mangler ferske referanser. Problemet er vel heller når ordningen misbrukes og man er i praksisplass i evigheter og med falske lovnader om fast jobb. Man burde jo i løpet av noen få uker se om f.eks en person egner seg som f.eks butikkmedarbeider. Anonymkode: dd1f0...240 3 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #40 Skrevet 13. juli 2022 Jeg var i praksis av ren nysgjerrighet og for å slå i hjel litt tid mens jeg søkte jobber. Ble greit behandlet av kolleger som tydelig skjønte at jeg hadde mer kompetanse og erfaring enn de hadde, men sjefen var helt håpløs. Han trodde jeg var idiot fordi jeg var i praksis og behandlet meg deretter. To år senere hadde jeg en høyere stilling enn ham et annet sted etter ordinært jobbsøk. Anonymkode: 9ae73...1c8 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå