AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #21 Skrevet 10. juli 2022 1 hour ago, Summeer said: Og om du er i en jobbsøkeprosess til utviklerstillinger ville jeg definitivt satt meg ned og lært meg et språk til, feks java. Vet du omtrent nivået man bør være på for å lære nok java til å få en jobb som javautvikler? Jeg jobber per dags dato i buikk og søker på diverse jobber hvor man kan få brukt utdannelsen. Er ikke så viktig at det er en utviklerjobb, men arbeidsmarkdet for utviklere er svært godt og det er ikke så mange fysikerjobber for en med bare bachelor i fysikk så tenkte å derfor søkte jeg på denne stillingen som python-programmerer. Ser at jobbmarkedet er bedre om jeg kan Java så tenker å lære meg det. TS Anonymkode: 15bfc...ff8
Summeer Skrevet 10. juli 2022 #22 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du omtrent nivået man bør være på for å lære nok java til å få en jobb som javautvikler? Jeg jobber per dags dato i buikk og søker på diverse jobber hvor man kan få brukt utdannelsen. Er ikke så viktig at det er en utviklerjobb, men arbeidsmarkdet for utviklere er svært godt og det er ikke så mange fysikerjobber for en med bare bachelor i fysikk så tenkte å derfor søkte jeg på denne stillingen som python-programmerer. Ser at jobbmarkedet er bedre om jeg kan Java så tenker å lære meg det. TS Anonymkode: 15bfc...ff8 Ville kontaktet experis academy og hørt med dem
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #23 Skrevet 10. juli 2022 12 minutter siden, Summeer said: Ville kontaktet experis academy og hørt med dem Takk! Du tenker ikke at jeg f.eks bør prøve å lære meg Java på egenhånd? Og bare skrive i jobbsøknaden at jeg har bachelor i fysikk og har lært python og matlab der, i tillegg har jeg lært meg java på egenhånd. TS Anonymkode: 15bfc...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå