frizzbee Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 nå har jeg endelig karret meg til fastlegen min og "vist frem" den ene skuldra mi, som jeg har hatt vondt i i ett år... somle somle.... men nå har jeg altså fått en henvisning til fysioterapi, men vet ikke helt hvor jeg skal bestille time. noen som har gode erfaringer, og kan gi noen anbefalinger? tenkte meg området sagene, majorstua, sentrum, aker brygge... (legen min anbefalte Standard Fysioterapi på Økern ca, men det er litt kronglete reisevei for min del....)
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Jeg har gode erfaringer med Hans og Olaf fysioterapi i Torggt bad.
siebaeo Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Jeg har gode erfaringer med Hans og Olaf fysioterapi i Torggt bad. ← Samme her
la_luz Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Hvis du har fått hevnvisning, så pass å på at du går et sted der dette har noe å si. Det er ikke alle fysoterapauter som en slik konsesjon. Konsesjonen er fysotrapaut spesifik, ikke klinikk spesifik.
frizzbee Skrevet 18. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2005 da er tipsene notert! takk for hjelpen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå