AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Jeg har lagt på meg litt pga en stor psykisk knekk jeg fikk. Er nå bedre og i gang med å gå ned til normalvekten min. Jeg er klar over at puppene også vokser når man legger på seg, men så mye? Jeg har gått fra 75B til 75 C og D (veksler mellom de, men mest D). Og har gått opp 15 kg. Vil jeg gå tilbake til 75B når jeg går ned de 15 kiloene, eller er det mulig at puppene permanent har blitt litt større? Anonymkode: 6c1ba...7f0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 😂 Du må nok regne med at puppene blir mindre. Anonymkode: 70ba4...8da
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Tror jeg ikke på. Bevis? Anonymkode: f6441...7ec
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Puppene blir mindre, og om du er uheldig, slappere med løshud. Anonymkode: 41d63...172 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 😂 Du må nok regne med at puppene blir mindre. Anonymkode: 70ba4...8da Hvorfor ler du? Sa jeg noe rart? 😅 Jeg har ingen kunnskap på dette. Derfor jeg spør🙂 Anonymkode: 6c1ba...7f0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Hva tror du selv? Og hva er logikken bak det... Anonymkode: 51d98...e41
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Puppene blir mindre, og om du er uheldig, slappere med løshud. Anonymkode: 41d63...172 Huff, ja ja. Får håpe det går bra. Ts Anonymkode: 6c1ba...7f0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #8 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tror du selv? Og hva er logikken bak det... Anonymkode: 51d98...e41 Hva mener du med det? Hadde jeg visst svaret, hadde jeg ikke spurt. Det burde være mulig å svare for de som ønsker, uten å få ufine, nedlatende kommentarer 🙂 Ts Anonymkode: 6c1ba...7f0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #9 Skrevet 9. juli 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du med det? Hadde jeg visst svaret, hadde jeg ikke spurt. Det burde være mulig å svare for de som ønsker, uten å få ufine, nedlatende kommentarer 🙂 Ts Anonymkode: 6c1ba...7f0 Du har lagt på deg fett. Hvorfor skulle det forsvinne andre steder på kroppen, bortsett fra på puppene? Ser ingen logikk, kun ønsketenkning Anonymkode: 51d98...e41
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #10 Skrevet 9. juli 2022 Vet ikke hvor gammel du er da, men noen kan få større pupper i starten av 20 åra. Men de kommer i hvert fall til å bli mindre, når du slanker deg igjen. Det kommer litt an på hvordan livsstilen din er, når det kommer til trening og kosthold også. Anonymkode: 92b56...617
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #11 Skrevet 9. juli 2022 Jeg gikk ned 30 kg. Dette var tidlig i 20-årene. Puppene mine gikk nedover igjen i størrelse (fra E til C) men holdt seg fast og fin. Anonymkode: 2485f...ab2
Million Skrevet 9. juli 2022 #12 Skrevet 9. juli 2022 Når man går ned i vekt, så tar kroppen gjerne fettet fra rundt omkring på kroppen. Ikke noe spesielt sted, og punktslanking er ikke mulig. Det er nesten garantert at brystene også vil bli mindre når du går ned i vekt, fordi pupper består av stort sett bare fettvev med en del melkekjertler innblandet. Men i det store og hele er det fettvev. Og det er fettvev man taper ved vektnedgang (etter at man har tapt vann i kroppen).
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Skrevet 9. juli 2022 Slik jeg har forstått det så er vektoppgang og vektnedgang stort sett symmetrisk slik at om du legger på deg 5 kilo og fettet legger seg på magen så vil du når du slanker deg 5 kilo miste fettet rundt magen. I virkeligheten så får man selvsagt aldri alt fettet på ett sted. Anonymkode: e862c...9ef
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #14 Skrevet 9. juli 2022 Million skrev (5 minutter siden): Når man går ned i vekt, så tar kroppen gjerne fettet fra rundt omkring på kroppen. Ikke noe spesielt sted, og punktslanking er ikke mulig. Det er nesten garantert at brystene også vil bli mindre når du går ned i vekt, fordi pupper består av stort sett bare fettvev med en del melkekjertler innblandet. Men i det store og hele er det fettvev. Og det er fettvev man taper ved vektnedgang (etter at man har tapt vann i kroppen). Takk for svar 🙂 Ja, jeg er klar over at puppene også blir større som med alt annet når man går opp i vekt, slik jeg skrev i hi. Og det vil jo også da gå motsatt. Det jeg mente var bare at de hadde vokst så voldsomt. Har jo ikke gått opp sååå mye. 15 kilo, og merker det mest på puppene, rumpa og litt på midjen. Veier nå 68 kg og er 168 cm høy. Trener vanligvis 3 ganger i uka og spiser sunt, mye grønnsaker.Men trente ikke på et år pga det som skjedde. Men nå er jeg tilbake til normalen og har begynt å trene regelmessig igjen. Anonymkode: 6c1ba...7f0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #15 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar 🙂 Ja, jeg er klar over at puppene også blir større som med alt annet når man går opp i vekt, slik jeg skrev i hi. Og det vil jo også da gå motsatt. Det jeg mente var bare at de hadde vokst så voldsomt. Har jo ikke gått opp sååå mye. 15 kilo, og merker det mest på puppene, rumpa og litt på midjen. Veier nå 68 kg og er 168 cm høy. Trener vanligvis 3 ganger i uka og spiser sunt, mye grønnsaker.Men trente ikke på et år pga det som skjedde. Men nå er jeg tilbake til normalen og har begynt å trene regelmessig igjen. Anonymkode: 6c1ba...7f0 Dette var ts forresten. Anonymkode: 6c1ba...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå