Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når han behandlet meg verre enn søppel, konstant skriking og klaging på alt jeg gjorde, kjøpte jeg med noe godt til oss så var det feil, laget jeg mat så snakte det ikke godt, hver gang jeg sa noe til ham så ble han forbanna fordi det var dumt/feil/slemt. Jeg fikk endelig mot til meg og dumpet ham, han har raskt ute med å tegne meg som psykisk sjuk, og stakkars han hadde bare prøvd å hjelpe meg. Det er lenge siden det tok slutt, ca 1 år, men det han gjorde svir litt enda.

I dag var han avbildet i lokalavisa fordi han satte sammen en komité og jobbet dag og natt for å få i gang et prosjekt her og hele kommunen tilber ham. Kvalmt å se på, han soler seg i glansen som han bare kan.

Måtte bare dele det med noen  

Anonymkode: 7d00f...89c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan snakket han om eksen sin, var hun helt sjuk også......? 

Anonymkode: ee20d...f1b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjarmør og tyrann heter det. De er kjempegode ute blant folk, men blir tyranner blant husets 4 vegger. Vær glad du er kvitt han. Det går nok ikke bedre med hun nye. 

Anonymkode: 71d8c...1c2

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som faren min. Alle rundt tror han er så god en kar som hjelper til der han kan, mens sannheten er at det er et perfekt ytre bare. Innenfor husets 4 vegger er han et monster. 

Anonymkode: fcc01...0a8

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når han behandlet meg verre enn søppel, konstant skriking og klaging på alt jeg gjorde, kjøpte jeg med noe godt til oss så var det feil, laget jeg mat så snakte det ikke godt, hver gang jeg sa noe til ham så ble han forbanna fordi det var dumt/feil/slemt. Jeg fikk endelig mot til meg og dumpet ham, han har raskt ute med å tegne meg som psykisk sjuk, og stakkars han hadde bare prøvd å hjelpe meg. Det er lenge siden det tok slutt, ca 1 år, men det han gjorde svir litt enda.

I dag var han avbildet i lokalavisa fordi han satte sammen en komité og jobbet dag og natt for å få i gang et prosjekt her og hele kommunen tilber ham. Kvalmt å se på, han soler seg i glansen som han bare kan.

Måtte bare dele det med noen  

Psykopat han

Anonymkode: a05cd...770

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan snakket han om eksen sin, var hun helt sjuk også......? 

Anonymkode: ee20d...f1b

Ja, faktisk, at henne og hennes dårlige psykiske helse ødela forholdet mellom dem. La merke til at det alltid var noen som var skyld i alt som gikk galt i hans liv..

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sjarmør og tyrann heter det. De er kjempegode ute blant folk, men blir tyranner blant husets 4 vegger. Vær glad du er kvitt han. Det går nok ikke bedre med hun nye. 

Anonymkode: 71d8c...1c2

Æsj ja, vanskelig å se på hvor sleske de er.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Høres ut som faren min. Alle rundt tror han er så god en kar som hjelper til der han kan, mens sannheten er at det er et perfekt ytre bare. Innenfor husets 4 vegger er han et monster. 

Anonymkode: fcc01...0a8

Utrolig leit å høre at faren din er sånn, jeg dumpa ham fyren etter noen måneder, kan ikke tenke meg hvor ille det er å måtte ha en sånn til forelder! 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Psykopat han

Anonymkode: a05cd...770

Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...