AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Ventet i 9 timer uten å komme igjennom, til og med prøvd å ringe SAS sverige og Danmark, uten hell. Fikk beskjed om at flyet var kansellert, ringte SAS som har automatisk beskjed om at de vil prøve ombooke men at det kan bli vanskelig. Så venter i 3 timer hører fortsatt ingenting fra SAS så bestiller nye biletter med norwegian. Halvtime senere får vi beskjed om ombooking med nye SAS flytider. Men de billettene kunne vi uansett ikke bruke da bi har innenlands fly å rekke med annet selskap. Så prøver å kansellere ombookings bilettene på nett. Men nei, der får man beskjed om at det er for sent å kansellere og man må kontakte kundeservice. Men det kan man bare glemme. Hva gjør man nå da. Bare la være å kansellere ombookings bilettene? Står vi i fare for å ikke kunne få refusjon da ? Anonymkode: b8851...d56
herremann Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Mulig å sende mail? Da har du det hvertfall skriftlig at du forsøkte å kansellere innen avgang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå