The Rosestarwoman Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Åhhhhh! Jeg bare elsker bdsm, Pain is pleasure og spanking til red welves!!!! Foreplay med spanking, nipple clamps, riving i håret, dirty talk på spansk fransk og italiensk, being a dominatrix! Og være en switch! Pin wheel på ryggen, pisk padle på puppene. Lakk og lær skinnfrakker solbriller, facesitting av kvinner med rekelukt!!!!!🔥🔥💋noen flere som elsker bdsm? Og kjempehardt spankeslag?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Jeg tenner på spanking med flat hånd Gjerne mens han har bundet hendene min bak ryggen. Er slike ting vi gjør...eller at han tar meg i doggy med hendene bundet bak ryggen. Eller at jeg må suge han/bli munnknullet til spruten står. Elsker alt dette selv, men maks 1 gang i uken. Må bevare spenningen.. Anonymkode: 2213b...c4b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Ja, liker spanking på rumpa!!!!! Anonymkode: da00f...9d6
Master1 Skrevet 11. juli 2022 #5 Skrevet 11. juli 2022 Herlig å varme en damerompe se fargen og varmen bre seg M@ster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå